وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس هایی دیدنی از امین حیایی و همسرش در..!؟

عکس هایی دیدنی از امین حیایی و همسرش در..!؟
گزارش تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی قفس طلایی با بازی:امین حیایی,نیلوفر خوش خلق,سروش گودرزی,هوشنگ توکلی,آهو خردمند و….

«حامد رضی» تدوین فیلم سینمایی «قفس طلایی» ساخته محمدزرین دست با بازی امین حیایی را آغاز کرد. «محمد زرین‌دست»  در این باره گفت: فیلمبرداری بخش ایران «قفس طلایی» پس از دو هفته پایان یافت و «هوشنگ توکلی» و «آهو خردمند» در این بخش به بازیگران پیوستند. وی افزود: با اتمام فیلمبرداری تدوین کار را «حامد رضی» شروع کرده است. براساس گزارش فارس، بازیگرانی که در بخش ایران «قفس طلایی» جلوی دوربین رفته‌‌اند، هوشنگ توکلی، آهو خردمند، امین حیایی، نیلوفر خوش خلق و سروش گودرزی هستند.

بنا بر این گزارش، در بخش آمریکای این پروژه نیز امین حیایی، سروش گودرزی، نیلوفر خوش‌خلق، شل بی لی، اورستس و جهان جونز بازی داشته‌اند. مهدی احمدی مجری طرح و مدیریت تولید بخش ایران را برعهده داشته است.
«قفس طلایی» براساس طرحی از علی مزینانی توسط شبیر شیرازی نوشته است. مدیریت فیلمبرداری و تهیه‌کنندگی این اثر را علی مزینانی به عهده دارد. مجری طرح و کارگردانی قفس طلایی را محمد زرین دست با نوشته شبیر شیرازی و مدیر تولید مهدی احمدی به تهیه کنندگی علی مزینانی است.