وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

به نظر شما آیا آب لاغر می کند؟

به نظر شما آیا آب لاغر می کند؟
آب و تناسب اندام ما
آب کمکی برای لاغری است. قطعاً، برخلاف ایدۀ رایج، آب لاغر نمی کند و مانع چاق شدن هم نمی شود. با این حال، آب برای یک برنامۀ غذایی متعادل و توصیه های رژیمی در جهت کم کردن وزن ضروری است.

یک توضیح کوچک:
آب اگر تنها مادۀ بدون کالری نباشد، جزء معدود موادی است که کاملاً فاقد کالری است. آب می تواند باعث سیری شود. این سیری با مواد غذایی حاوی فیبر که توسط آب، افزایش حجم پیدا می کنند، تقویت می شود. و همۀ این موارد جریان هاضمه را راحت می کند.

در یک رژیم غذایی برای کم کردن وزن، مصرف میزان کافی آب برای دفع ضایعات بدنی لازم است.

برخی از انواع آب و در وهلۀ اول، آب های معدنی، منبع مهمی از مواد معدنی (منیزم، کلسیم) هستند که می توانند فقدان این مواد در بدن را جبران کنند؛ اما متأسفانه، بسیاری افراد این توصیه های مفید رژیمی را پی نمی گیرند.

انواع مختلف آب
آب معدنی طبیعی، آبی است که به طور طبیعی خالص است و از سفره های زیرزمینی به دست می آید. ترکیب معدنی و کیفیت این آب باید ثابت باشد، این کیفیت توسط بررسی های جدی و سختگیرانه کنترل می شود. این ترکیب ثابت می تواند فواید بسیاری برای سلامتی ما به همراه داشته باشد؛ به طور مثال آبی سرشار از کلسیم برای پیشگیری از پوکی استخوان توصیه می شود.

آب چشمه، نیز تحت کنترل ها قرار دارد ولی املاح معدنی آن ممکن است پایدار و ثابت نباشند. ترکیب معدنی و طعم آب های چشمه ممکن است متفاوت باشد. به علاوه، هرچه آب از عمق کمتری برداشته شود، ممکن است مواد معدنی کمتری هم داشته باشد.

آب شیر، طبق مقررات ملی  پاسخگوی معیارهای تعریف شدۀ آب های آشامیدنی است که نظارت بر آن هم بر عهدۀ اداره های محل گذاشته شده است.