وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس هایی بسیار دلخراش از تصادفات جاده ای

عکس هایی بسیار دلخراش از تصادفات جاده ای

Ferrari 360 Modena
راننده این فراری 360 Modena در تلاش بوده با سرعت 209 کیلومتر در ساعت در جاده های کشور فرانسه جلوی نامزدش خودنمایی کنه که پس ار برخورد با خطوط برق و پایین آوردن کابل به دو قسمت تقسیم شده. خوشبختانه هر دو سرنشین در این تصادف جون سالم به در بردن!

9. BMW 528i
این بی ام و سری 5 تو سرعت 217 کیلومتر در ساعت تایرش منفجر شده و بعد از چندین بار غلط زدن به ستون بتن برخورد کرده.

8. Mercedes SLK
این مرسدس بنز SLK به نظر میرسد با سرعت 217 کیلومتر در ساعت در آلمان به درخت برخورد کرده.

7. Chevrolet Corvette
راننده این Corvette قبل پیچ در بزرگراه دالاس، تگزاس با سرعت 225 کیلومتر در ساعت در حال رانندگی بوده که در آخر کل ماشین متلاشی شده.

6. TVR T350C
این TVR در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی کنترل خودش رو تو سرعت 225 کیلومتر در ساعت از دست داده و به زیر پل هوایی پرت شده.

5. Lamborghini Murcielago
این لامبورگینی بدون بیمه تنها 6 روز پس از ترک خط تولید رانندش هوس میکنه ببینه چقدر میتونه در بزرگراه بیابانی مصر تند بره که متاسفانه تو سرعت 241 کیلومتر در ساعت پس از برخورد با کامیون قیچی میشه. رانندش گفته درسته که $350,000 دلار رو از دست دادم ولی خیلی خوشحالم که زنده موندم.

4. Ferrari Enzo
راننده 41 ساله پس از اینکه کنترل Enzoی خودش رو تو سرعت 257 کیلومتر در ساعت از دست داد کشته شد. همینطور که در تصاویر مشاهده میکنید شدت ضربه آنقدر بزرگ بوده که ماشین به چندین قطعه تقسیم شده. بنا به گفته ساکنین محل روز قبل از حادثه هم راننده به درستی رانندگی نمیکرده. این تصادف 30 اکتبر سال 2005 رخ داده.

3. Mercedes SLR
صاحب این SLR در بزرگراه بیابانی قطر در حال خود نمایی به سرنشین خود بوده. راننده پس از اینکه سرعت خودش رو به 266 کیلومتر در ساعت رسونده کنترل خودش رو از دست داده و به سه قسمت تقسیم شده.

2. Dodge Viper
راننده این Dodge Viper تو سرعت 274 کیلومتر در ساعت در بزرگراه آریزونا کنترل خودش رو از دست میده و بعد از اینکه چندین بار غلت میخوره کنار جاده متوقف میشه.

1. Ferrari Enzo
این بالاترین سرعت شناخته شده تصادف در جاده های باز می باشد حتی تنها تعداد انگشت شماری از خودروها توانایی رسیدن به این سرعت رو دارند. این راننده مست بدون در نظر گرفتن محدودیت های این ماشین $1،300،000 دلاری در بزرگراه ساحل اقیانوس آرام سرعت اون رو به 315 کیلومتر در ساعت رسونده و کنترل خودش رو از دست داده. جالبه بدونید به طرز معجزه آسایی راننده از صحنه تصادف دور شده!!!