وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی بی رحم كه رفیق اش را تکه تکه كرد !!

زنی بی رحم كه رفیق اش را تکه تکه كرد !!
«ف.ب» 32 ساله از دوستان مقتول با دعوت از وی، او را در خانه با ضربات چاقو به قتل رسانده و یك شب جنازه را در حمام خانه دور از دید شوهر و دخترش نگهداری ‌كرده بود و در روز بعد، جنازه را با كارد آشپزخانه مثله كرده و هر كدام را در گوشه‌ای از محله پودنك شیراز رها می‌كند.
ایسنا- عامل اصلی قتل بانوی 32 ساله شیرازی كه به عنوان فجیع‌ترین قتل سال نام گرفته است، دستگیری شد.

سردار سرتیپ علی مؤیدی فرمانده انتظامی استان فارس امروز (چهارشنبه) با اعلام این خبر گفت: روز 18 بهمن ماه تكه‌هایی از جسد یك بانوی جوان در محله پودنك شیراز كشف شد، كه موجی از احساسات روحی و روانی را در جامعه ایجاد كرده بود.

وی افزود: به دنبال تماس شهروندان با پلیس 110 مبنی بر وجود ساك مشكوكی در یكی از خیابان‌های محله پودنك شیراز، نیمی از جسد یك بانوی جوان شیراز بدون سرو دست و پا كشف شد در فاصله 200 تا 300 متری از ساك نیز قطعاتی دیگری از پیكر مقتول از جمله سر، بازو و بخش‌هایی از یك پای آن كشف شد.

مویدی با بیان اینكه هنوز بخش‌هایی از جسد مقتول همچنان مفقود است، ‌اظهار كرد: با تلاش‌های جدی و حساسیت هر چه بیشتر پلیس سرنخ‌هایی از متهم به قتل كشف شد و مقتول با نام «زهرا دهقان» 32 ساله دارای یك فرزند شناسایی شد.

وی با تشریح چگونگی قتل این بانوی شیرازی خاطرنشان كرد: «ف.ب» 32 ساله از دوستان مقتول با دعوت از وی، او را در خانه با ضربات چاقو به قتل رسانده و یك شب جنازه را در حمام خانه دور از دید شوهر و دخترش نگهداری ‌كرده بود و در روز بعد، جنازه را با كارد آشپزخانه مثله كرده و هر كدام را در گوشه‌ای از محله پودنك شیراز رها می‌كند.

فرمانده انتظامی استان فارس سرقت را یكی از انگیزه‌های اصلی متهم به قتل اعلام كرد و افزود: متهم به اتهام قتل اعتراف و صحنه را بازسازی كرده است.

 وی گفت: جنون ادواری متهم به قتل با توجه به ادعاهای وی مبنی بر این كه در زمان ارتكاب قتل حالت عادی نداشته است، در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینكه متهم مقداری از طلاهای مقتول را به سرقت برده و فروخته است، اضافه كرد: از منزل متهم مقادیری طلای متعلق به مقتول، آلت قتل آغشته به خون مقتول كشف و شناسایی شده است.

فرنگیس (متهم به قتل) به خبرنگاران گفت: زهرا دوستم بود اما گفت كه علی برادرم مرده است، من هم با او دعوا كردم و او را زدم. وی با اظهار بی اطلاعی از آخرین وضعیت زهرا خاطرنشان كرد: نمی‌دانم كه زهرا را آخرین بار كی دیده‌ام.