وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تعطیلی سینماها از 17 تا 21 شهریور

تعطیلی سینماها از 17 تا 21 شهریور
سخنگوی انجمن سینماداران از تعطیلی سینماها به مناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) از ساعت 17 روز سه‌شنبه 17 شهریورماه خبر داد.

محمدرضا صابری گفت: سالن‌های سینما از ساعت 17 روز سه‌شنبه 17 تا شنبه 21 شهریورماه به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) تعطیل هستند. از هفته آینده چهارشنبه 25 شهریورماه نیز اکران فیلم‌های عید فطر آغاز می‌شود.

او که به همراه اعضای انجمن سینماداران اخیرا از سینماهای استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی دیدن کرده در این باره گفت: بعضی از سینماهای این دو استان به لحاظ تجهیزات اولیه نامناسب هستند و ما با مدیران و مالکان سینماهای اردبیل گفتگو کردیم.

صابری افزود: در آذربایجان شرقی نیز با مسئولان ارشاد جلسه‌ای در همین ارتباط داشتیم که گزارش این سفر در چند روز آینده به موسسه سینماشهر و معاونت سینمایی ارائه می‌شود. امیدوارم بتوانیم برای بازسازی سینماهای اردبیل و تبریز اقدام‌هایی انجام دهیم.

وی ادامه داد: سینماهای شهر تبریز وضعیت نامناسبی دارند و حتی امکانات اولیه چون صندلی، صدا و تصویر برای مخاطبین مهیا نیست. با شناختی که از موسسه سینماشهر داریم، مطمئن هستیم این موضوع در آینده نزدیک پیگیری خواهد شد.

صابری تاکید کرد: سینما نقشی مهم در جامعه دارد، به همین دلیل باید نهادهایی غیر از وزارت ارشاد در امر بازسازی سالن‌های سینمایی کمک کنند. شهرداری، استانداری و فرمانداری هر شهر می‌توانند در این امر با ارشاد همیاری کنند.