وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قیمت اجاره خانه در کرج چند؟ + لیست قیمت

قیمت اجاره خانه در کرج چند؟ + لیست قیمت

قیمت اجاره خانه در کرج چند؟ + لیست قیمت

 

اگر به دنبال یک زندگی متفاوت و لذت‌بخش در شهر کرج هستید، فرصت استثنایی اجاره خانه در کرج در بهترین محله‌ها را از دست ندهید.

 

با انتخاب مناسب‌ترین آپارتمان‌، از سکونت در محیطی آرام و زیبا با دسترسی به تمامی امکانات شهری و طبیعت فوق‌العاده برخوردار شوید.

 

اجاره خانه در کرج

 

اجاره خانه در کرج با امکانات مدرن، فضاهای تفریحی فراوان و دسترسی آسان به پارک‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های معتبر، انتخابی عالی برای آنهایی است که به دنبال یک زندگی لوکس و خاص در کرج هستند.

 

نکات مهمی که برای اجاره خانه در کرج باید در نظر بگیرید شامل:

 

• دسترسی به وسایل نقلیه عمومی

• تعداد طبقات ساختمان

• سن بنا

• وجود پارکینگ

• جنس کف پوش

• نورگیر ساختمان

• نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی

• میزان ترافیک منطقه

 

اجاره خانه در کرج در کدام محله مناسب‌تر است؟

 

اجاره آپارتمان در کرج

 

اجاره خانه در کرج با توجه به تنوع بالا، موقعیت جغرافیایی، امکانات و زیرساخت شهری مدرن و البته قیمت رهن و اجاره پایین‌تر، گزینه مناسبی است.

 

نظر به اینکه این کلانشهر در نزدیکی تهران و دامنه البرز قرار دارد، خیلی از افراد نیز به خاطر دوری از ترافیک و آلودگی هوا، تصمیم به اجاره آپارتمان در کرج می گیرند.

 

مناسب‌ترین محله برای اجاره خانه در کرج به سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد. کرج شهر بزرگی است که از محلات مختلفی تشکیل شده است، هر کدام از این محله‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند.

 

برای انتخاب منطقه مناسب، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

اگر شما یا اعضای خانواده‌تان در کرج مشغول به کار هستید، بهتر است خانه موردنظر خود را در نزدیکی محل کار اجاره کنید تا زمان کمتری را در ترافیک شهر صرف کنید.

 

بررسی امکانات عمومی و نزدیکی به اماکن، مثل مدارس، بیمارستان‌ها، مراکز خرید، پارک‌ها و ورزشگاه‌ها می‌تواند تصمیم‌گیریتان را تحت تأثیر قرار دهد.

 

در زیر به برخی از گزینه‌های اجاره خانه در کرج اشاره می‌کنیم:

اگر به دنبال اجاره خانه در کرج هستید خوب است بدانید هزینه رهن و اجاره در کرج نسبت به تهران کمتر است. همچنین آب و هوای پاکیزه‌تری دارد و شلوغی و ترافیک آن نسبت به شهر تهران کمتر است.

 

محله‌های عظیمیه، مهرشهر، جهانشهر از مناطق مرفه‌نشین کرج هستند و قرارداد اجاره خانه در هر یک از این محله‌ها با قیمت بالاتری بسته می‌شود.

 

در این شهر محله‌های متوسط‌نشین هم یافت می‌شود که قیمت آنها مناسب و منطقی‌تر است. گلشهر، شاهین ویلا، شهرک بنفشه، محله اصفهانی‌ها از این دست هستند.

 

محله‌های حصارک پایین، زورآباد و پیشاهنگی نیز جزء مناطقی هستند که می‌توانید با قیمت پایین‌تری، خانه اجاره کنید.

 

امکانات تفریحی شهر کرج

از جمله مکان‌های تفریحی شهر کرج می توان به بام عظیمیه یا بام کرج، آبشار نشترود، باغ گلهای کرج، کاخ موزه سلیمانیه، کاروانسرای شاه عباسی، موزه ملی خودرو، پل شاه عباسی(پل دختر) و… اشاره کرد.

 

مراکز درمانی شهر کرج

از مهم ترین مراکز درمانی شهر کرج می‌توان به بیمارستان ارم، بیمارستان ثارالله و کلینیک تخصصی شهید حاجی‌زاده اشاره کرد.

 

چرا برای اجاره خانه در کرج باید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنیم؟

 

رهن و اجاره خانه در کرج

 

این روزها پیدا کردن خانه برای اجاره در خیابان یا محله خوب، سخت شده است. خیلی از افراد بدون تحقیق محله‌ای از این کلانشهر را انتخاب می‌کنند و برای سکونت، چشم و گوش بسته قرارداد اجاره را امضا می‌کنند.

 

ترافیک، دسترسی بد به خیابان اصلی، ایستگاه مترو، اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی، دوری از مراکز خرید و نبود امکانات رفاهی، آموزشی و فضای سبز کافی دست به دست هم می‌دهند تا این سهل‌انگاری را برجسته کنند.

 

یکی از مزایای مراجعه به سایت ملکی دلتا برای اجاره خانه در کرج این است که با کلیک روی ‘جستجو روی نقشه’ در منوی بالای صفحه، می‌توانید نقشه و لوکیشن دقیق آن را ببینید.

 

همچنین، توضیحات دقیق و کاملی در مورد موقعیت جغرافیایی، امکانات، دسترسی راحت به مرکز و خارج از شهر در اختیار شما قرار دارد.

 

با کمی مطالعه و دقت می‌توانید از شرایط آن و از همه مهم‌تر قیمت رهن و اجاره آپارتمان یا خانه موردنظر خود مطلع شوید؛ قیمت‌های املاک کارشناسی شده‌، معقول و منصفانه هستند.

 

در ادامه، چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا را برایتان قرار داده‌ایم:

 

نمونه قیمت‌های اجاره آپارتمان در عظیمیه کرج:

 

متراژ

سن بنا

قیمت اجاره(تومان)

ودیعه(تومان)

100 متر

5 سال

دوازده میلیون

ششصد میلیون

75 متر

18 سال

0

چهارصد میلیون

75 متر

12 سال

پنج میلیون

سیصد میلیون

 

نمونه قیمت‌های اجاره آپارتمان در گوهردشت کرج:

متراژ

سن بنا

قیمت اجاره(تومان)

ودیعه(تومان)

125 متر

نوساز

0

یک میلیارد و دویست

90 متر

17 سال

یازده میلیون

دویست میلیون

85 متر

نوساز

چهار میلیون و پانصد

چهارصد میلیون