وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کنکور بسیار جالب احمدی نژاد برای انتخاب وزیرانش

کنکور بسیار جالب احمدی نژاد برای انتخاب وزیرانش
یکی از وزرای سابق به خاطره اش از احمدی نژاد اشاره می کند که خواندنی است.

محمدصادق خوشبین، در وبلاگ شخصی اش به ذکر صحبت های اسکندری، وزیر سابق جهاد کشاورزی پرداخت و نوشت: چندی قبل آقای اسکندری وزیر سابق کشاورزی در یک جمع دوستانه خاطره ای نقل کرد که جالب توجه است. وی گفت : سال ۸۴ آقای احمدی نژاد از من دعوت کرد تا به ساختمان قدیم مجلس بروم و من هم پذیرفتم .

اما اصلا تصور هم نمی کردم که نظرش وزیر شدن من باشد . خلاصه رسیدم به محل قرار و رفتم پیش دکتر ، آقای احمدی نژاد ابتدا یکسری سوالات عمومی و تخصصی در حوزه کشاورزی از من پرسید و من هم جواب دادم در ادامه درباره مشکلات کشاورزان سوالاتی داشت که به آنها هم پاسخ دادم .
بعد از اینکه سوالات ایشان تمام شد؛ به من گفت فلانی شما را برای وزارت جهاد معرفی می کنم .
آقای اسکندری در ادامه گفت: من جا خوردم و کمی من و من کردم و گفتم که راستش را بخواهید من آماده نیستم، شما فرد دیگری را معرفی کنید من در کنار ایشان خدمت می کنم اما دکتر همچنان اصرار داشت.
گفتم آقای احمدی نژاد من سخنران خوبی نیستم اما ایشان گفت اشکالی ندارد، کار و تخصص شما مهم است. حقیر ادامه دادم حداقل برای رای اعتماد گرفتن نیاز به سخنرانی است که من مشکل دارم اما آقای احمدی نژاد گفت که وقتی پشت تریبون رفتی به حضرت زهرا (س) توسل کن، مشکلات حل می شود؛ خود من چند بار امتحان کردم و به لطف ایشان مشکلی پیش نیامده.