وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازیکن تیم فوتبال شموشک نوشهر به کما رفت

بازیکن تیم فوتبال شموشک نوشهر به کما رفت
مدیرعامل تیم فوتبال شموشك نوشهر با اعلام این خبر افزود: سعید لطیفی بازیكن خوب و ارزشمند تیم فوتبال شموشك نوشهر روز 12فروردین ماه 90 پس از گرفتن مرخصی از تیم به زادگاه خود جویبار رفت كه در آنجا بر اثر سانحه رانندگی از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و به كما رفت.

سید حمزه حسینی اظهار داشت: یك دستگاه خودرو در حالی كه سرعت زیادی داشت به سعید لطیفی كه عابر پیاده بود به‌ شدت برخورد كرد و سعید لطیفی را از ناحیه سر دچار مصدومیت كرد.

حسینی ادامه داد: راننده این خودرو پس از تصادف با این بازیكن قصد متواری شدن از صحنه حادثه را داشت كه در حدود 200 متر پس از صحنه حادثه با خودروی دیگری تصادف كرد كه این امر موجب ‌شد تا راننده خودرو به دام بیفتد.

مدیرعامل تیم فوتبال شموشك نوشهر خاطرنشان كرد: سعید لطیفی هم‌اكنون در بیمارستان شفای ساری بستری است و پزشكان وی نیز ابراز امیدواری كردند كه حال وی بهبود یابد.

وی تصریح كرد: سعید لطیفی دچار تورم مغزی شده است و به گفته پزشكان هر زمان این تورم مغز بهبود یابد این بازیكن می‌تواند سلامتی كامل خود را بازیابد.

حسینی گفت: در صورتی كه نیاز باشد این بازیكن ارزشمند تیم فوتبال شموشك نوشهر را برای مداوا به تهران نیز منتقل خواهیم كرد تا بهبودی وی سرعت بیشتری بگیرد.