وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید از لادن مستوفی ، امین حیایی و….

خبرهای جدید از لادن مستوفی ، امین حیایی و….
امین حیایی به بازیگران «قلاده های طلا» پیوست
امین حیایی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «قلاده های طلا»، به کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» پیوست. داستان این فیلم درباره حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ است و به نوعی سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران محسوب می شود. مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران «قلاده های طلا» اواخر سال گذشته آغاز شد.
 
با تکمیل شدن فهرست بازیگران و عوامل فنی، این فیلم جلوی دوربین خواهد رفت. این نخستین همکاری «امین حیایی» با «ابوالقاسم طالبی» است. طالبی پیش از این فیلم های سینمایی«نغمه» ، «دست های خالی»، «عروس افغان» و مجموعه تلویزیونی «به کجا چنین شتابان» را کارگردانی کرده است.
 
به جز امین حیایی حضور بازیگران دیگری چون مریلا زارعی و محمدرضا شریفی نیا ، در این فیلم قطعی شده است.«قلاده های طلا» که مضمونی سیاسی دارد، یکی از پربازیگرترین پروژه های سینمایی به شمار می رود. امین حیایی ، از نوروز امسال با فیلم «اخراجی ها ۳» مسعود ده نمکی، میهمان سالن های سینمای کشور شده است.
 
لادن مستوفی با گلچهره به سینما می آید
لادن مستوفی با جدیدترین ساخته «وحید موسائیان» با عنوان «گلچهره» ، میهمان سینماهای کشور می شود.نمایش این فیلم در جشنواره فجر سال گذشته، واکنش هایی به همراه داشت. اما به گفته کارگردان نسخه این اثر برای اکران عمومی،هیچ تغییری نخواهد کرد. از آن جا که بنیاد سینمایی فارابی در ساخت «گلچهره» مشارکت داشته ، هم اکنون در حال مذاکره با چند پخش کننده برای نمایش عمومی آن است.
 
داستان این فیلم درباره «اشرف خان» صاحب سینمای کابل است که پس از سقوط دولت کمونیستی«نجیب ا…» و تسلط مجاهدین بر کابل، قصد دارد سینمایش را بازسازی کند.در «گلچهره» به جز لادن مستوفی بازیگران دیگری چون مسعود رایگان، هدایت هاشمی، حسین محب اهری و افشین هاشمی، نقش آفرینی کرده اند.لادن مستوفی سال گذشته با فیلم «آقایوسف» علی رفیعی در جشنواره فجر حضور داشت.
رامین راستاد با مرثیه خواب بر صحنه تئاتر
رامین راستاد به زودی به صحنه تئاتر می آید. وی قرار است با نمایش «مرثیه خواب» به کارگردانی «محمد حاتمی»، میهمان سالن چهارسوی تهران شود.پیش از این قرار بود «مرثیه خواب» نخستین اجرای سال ۹۰ را در این سالن داشته باشد. متن این نمایش نوشته مشترک«محمد لاریجانی» و «محمد حاتمی» است.داستان نمایش «مرثیه خواب» درباره نظریه نسبیت است.
 
این نظریه به زبان امروز کوچه و بازار و از منظر خواب، روایت می شود. دراماتورژی این نمایش را «بابک صفی خانی» برعهده دارد و «یاسر خاسب» نیز با اجرای پانتومیم، با این گروه نمایشی، همکاری می کند. به جز رامین راستاد بازیگران دیگری ازجمله مهشاد مخبری، فریدون محرابی، بهروز میرلو، یزدان جیریایی، الهام دهقانی و محمد حاتمی، در نمایش «مرثیه خواب» ایفای نقش خواهند داشت. رامین راستاد که سال گذشته فیلم «عصر جمعه» مونا زندی حقیقی را بر پرده سینماهای کشور داشت، در سریال «تبریز در مه» نیز ایفای نقش کرد.
 
مرجانه گلچین و بازهم طنز تلویزیونی
مرجانه گلچین اردیبهشت ماه سال جاری، دیگر بار با مجموعه تلویزیونی طنز «سه دونگ ، سه دونگ» میهمان قاب شیشه ای می شود. قرار است گروه تولید این سریال، برای تصویربرداری قسمت های پایانی، به هامبورگ آلمان یا کشور ترکیه بروند. تصویربرداری این صحنه ها، دو هفته به طول می انجامد. نگارش متن سریال «سه دونگ، سه دونگ» ، هم چنان توسط «علیرضا مسعودی» و «نیما حسن نیا» ادامه دارد.
 
داستان این مجموعه تلویزیونی درباره فردی به نام «نصرت» است که مورد اعتماد افراد محل می باشد.وی در وسوسه دست یافتن به یک زندگی بهتر، قصد مهاجرت به یک کشور خارجی دارد اما متوجه می شود که این تصمیم برایش گران تمام شده است.
 
این سریال در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای تهیه و تولید می شود. به جز مرجانه گلچین بازیگران دیگری چون جواد عزتی، یوسف صیادی، بیژن بنفشه خواه، اشکان اشتیاق، مهران رجبی، گیتی معینی و امید نوروزی، در «سه دونگ ، سه دونگ» حضور دارند. مرجانه گلچین نوروز امسال ، سریال «راه دررو» را در حال پخش از سیما داشت.