وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنده شدن یک زن بعد از گذشت 17 ساعت

زنده شدن یک زن بعد از گذشت 17 ساعت
زنی پس از ۱۷ ساعت مردن دوباره زنده شد. پزشک وی هم نمی‌تواند توجیه کاملی را از این اتفاق عجیب داشته باشد.
 
به گزارش از فارس، خانم “وال توماس” که در ویرجینیای غربی زندگی می‌کند، بعد از دو حمله قلبی و از کار افتادن فعالیتهای مغزی برای بیشتر از ۱۷ ساعت، دوباره زنده شد و هم اکنون پرونده وی به عنوان یک معجزه پزشکی مطرح است.

قلب “توماس” در حدود ساعت ۱ و سی دقیقه بامداد شنبه از کار افتاد و پزشکان متوجه شدند که دیگر ضربانی ندارد. علایم ریگورمورتیس به تدریج در وی شروع به ظاهر شدن کرد و برای ادامه تنفس به وی دستگاه وصل شد.

“جیم” فرزند خانم “توماس” می‌گوید:” پوست او شروع به سخت شدن کرده و انگشتانش در حال جمع شدن بود. مرگ در وجود او خانه کرده بود.”
پزشکان اعلام کرده‌اند که پس از انتقال این خانم ۵۹ ساله به بیمارستان بدن وی سرد شده بود و ۲۴ ساعت طول کشید تا دوباره گرم شود. بعد از انجام عملیات احیا، قلب این خانم باز هم از کار افتاد.
خانواده وی آخرین وداع را با وی انجام دادند، دستگاهها از وی جدا شده و بحث اهدای عضو مطرح بود. ۱۰ دقیقه بعد خانم “توماس” بیدار شده و شروع به صحبت کردن کرد.
خانم “توماس” به یک کلینیک در کلیولند منتقل شد تا پزشکان وضعیت وی را بررسی کنند اما پزشکان نیز هیچ حالت عجیبی را در وی مشاهده نکردند.