وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نامزدی سید‌ حسن خمینی برای انتخابات ریاست جمهوری

نامزدی سید‌ حسن خمینی برای انتخابات ریاست جمهوری
حجت الاسلام والمسلمین سید‌ حسن خمینی فرزند یادگار امام(ره) رسما در جمع تعدادی از اعضای مجمع روحانیون مبارز، نامزدی خود را برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام كرد.

جهان :سایت تازه تاسیس ظاهرا نزدیك به جریان آقای میم ، با خبر شد:
سید حسن حمینی با تحلیل شرایط موجود و آینده گفت: من ۳۰ میلیون رای دارم. نخبگان مرا جزو اصلاح‏طلبان و مردم به دلیل ارتباط با خانواده امام (ره)، فراجناحی می‏دانند.

بر اساس این گزارش سید محمد خاتمی پیشنهادات خود را در مورد كاندیداتوری حجت الاسلام والمسلمین سید‌حسن خمینی را ابراز داشت و گفت: شما باید یك فرایند را طی كنید كه این فرایند در عرصه سیاسی از انتخابات مجلس نهم آغاز می‏شود.

 
شما در این انتخابات سرلیست اصلاح‏طلبان خواهید بود و با رای بالایی كه قطعا می‌آورید مدتی به عنوان رئیس مجلس مطرح خواهید بود و بعد از آن بستر برای حضور شما در انتخابات ریاست جمهوری آماده می‏شود.

وی افزود: علاوه بر ظرفیت ریاست مجلس، شما در جایگاه فعلی به خوبی می‏توانید از تریبون‏های مختلف مثل نمازجمعه، صداوسیما و.. استفاده كنید.

وی اضافه كرده است: جنابعالی باید از هر عرصه‏ای جهت حضور اجتماعی بهره‏مند شوید و چهره به چهره با جوانان مخصوصا دانشجویان ارتباط بگیرید وشركت در سفرهای استانی، كنگره شهیدان و.. را موضوع جدی بدانید.