وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گاف بسیار عجیب دیوید بکام در یک جشن عروسی

نشریه‌های انگلیس با تیترهای مختلفی اشتباه بکام را زیر ذره‌بین بردند.
روزنامه های انگلیسی با درج تصویر بکام روی صفحه اول رسانه هایشان، در مورد گاف وی نوشتند: "بکام عروسی را خراب کرد "، "او تنها فوتبالیست دعوت شده بود ولی همه چیز را زیر سوال برد "، "ویلیام و کیت ممکن است جدا شوند!‌ "، "بریتانیا ویران شد " و بالاخره روزنامه دیلی میل نوشت: "همه چیز تقصیر دیوید بکام است "

به گزارش مشرق و به نقل از دیلی میل، پیش از شروع مراسم دیوید بکام به همراه همسرش ویکتوریا آدامز به کلیسای وست مینیستر رسیدند. در حالی‌که بکام مدال سلطنتی انگلیس را به جای سمت چپ در سمت راست کت خود آویخته بود! و بسیاری با مشاهده وی متعجب شدند.

بکام در سال ۲۰۰۳ این مدال را دریافت کرده ولی به نظر می‌رسد نحوه استفاده از آن را تا کنون نمی‌دانسته است. در عکس‌های بعدی که از وی در مراسم عروسی منتشر شده است، گویا شخصی این موضوع را به وی گوشزد کرده و بکام بلافاصله مدال را در جای درست نصب کرده است.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس با گذشت اندکی از زمان مدال را در سمت چپ کت خود آویخت،‌ اما در حضور رسانه های متعدد در مراسم دیگر دیر شده و بکام به سوژه اصلی تبدیل شده بود. تصاویر بکام با کتی که استفاده درستی از مدال سلطنتی نداشته در سایت ها و روزنامه ها منتشر شد و گاف تنها فوتبالی حاضر در مراسم بازتاب گسترده ای را پیدا کرد.
گفتنی است بکام پس از شرکت در مراسم عروسی، به سرعت انگلیس را ترک کرد و به آمریکا رفت تا در دیدار لوس‌آنجلس گالاکسی برابر دالاس شرکت کند.