وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودکشی پرستار زن جوان بخاطر اخراج از بیمارستان

خودکشی پرستار زن جوان بخاطر اخراج از بیمارستان
با انتقال فرد مذکور به بخش اورژانس بیمارستان امام حسین پزشكان و همکارانش بلافاصله تلاش برای نجات جان وی را آغاز كردند اما این تلاش نتیجه نداد و او به خاطر شدت مسمومیت جان سپرد.این حادثه موجی از ناراحتی را در این بیمارستان در پی داشته است.

به گزارش آخرین نیوز ، یکی از پرستاران بیمارستان امام حسین به دلیل اخراج از کار با خوردن قرص برنج خودکشی کرد. پیگیریهای خبرنگار ما نشان می دهد به دنبال اخراج  آ. پرستار شاغل در بیمارستان امام حسین و بی نتیجه ماندن پیگیریهایش برای بازگشت دوباره به کار باعث شد وی با خوردن قرص برنج دست به خودکشی بزند .

با انتقال فرد مذکور به بخش اورژانس بیمارستان امام حسین پزشكان و همکارانش بلافاصله تلاش برای نجات جان وی را آغاز كردند اما تلاش همکاران وی برای نجات جانش نتیجه نداد و او به خاطر شدت مسمومیت جان سپرد.این حادثه موجی از ناراحتی را در این بیمارستان در پی داشته است.

شنیده ها حاکی از آن است که علت اخراج این پرستار عدم رعایت پوشش مناسب و  بدحجابی بوده است . پیگیریهای خبرنگار ما از مسئولان بیمارستان امام حسین برای کسب علت این حادثه و دلیل اخراج  پرستار  بی نتیجه بوده و بعضا با تهدیدهایی هم همراه بوده است.

گفتنی است  قرص‌های برنج به منظور حفظ و نگهداری برنج در انبارها و جلوگیری از تخریب آن‌ها توسط حشرات و همچنین دفع آفات سایر غلات انبار شده استفاده می‌شود‌. به براساس این گزارش، امروزه به دلیل موجود بودن‌ این قرص‌ها در منازل و دسترسی آسان،‌ به عنوان وسیله‌ایی برای خودكشی استفاده شده و جوانان با درگیری‌های بسیار جزیی به خوردن این قرص‌ها اقدام می‌كنند‌.