وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سریال ساختمان پزشکان بالاخره پخش می‌شود

سریال ساختمان پزشکان بالاخره پخش می‌شود
جدیدترین دستپخت طنز سروش صحت در مقام کارگردان به زودی رنگ آنتن را خواهد دید؛ این را می‌‌توان از پخش آنونس‌های سریال «ساختمان پزشکان»دریافت که طی یکی دو روز گذشته در شبکه سه پخش شدند.
سریال ساختمان پزشکان پس از حاشیه‌ سازی‌های متعدد و طرح شایعات گوناگون، از مخالفت معاون سیما گرفته تا پیش‌بینی زود هنگام و عجولانه اعتراض پزشکان به آن، سرانجام طبق شواهد موثق از اوایل خرداد در شبکه سه دیده خواهد شد تا پس از مدت‌ها، مخاطبان تلویزیون یک سریال روتین طنز خوش‌ سر و شکل را شاهد باشند.
پیمان قاسمخانی، طنزنویس سرشناس سینما و تلویزیون که سال گذشته مردم در «سن‌پطرزبورگ» بهروز افخمی و اهالی جشنواره رو در فیلم «ورود آقایان ممنوع» رامبد جوان در مقام‌های نویسنده و بازیگر از شیرین‌ کاری‌ها و نکته سنجی‌هایش لذت بردند، در سریال «ساختمان پزشکان» سرپرستی نویسندگان را به عهده دارد.
 این مجموعه قصه نیما افشار، روانشناسی اهل شهرستان است که در تهران همراه با همسر و والدینش زندگی می‌کند. نقش نیما را بهنام تشکر بازی می‌کند و بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، هوشنگ حریرچیان، فرناز رهنما، امید روحانی، پروین قائم‌مقامی، رضا کریمی، اصغر حیدری، نعیمه نظامدوست، مونا فرجاد، مرجان سپهری، مهدی محمدزاده، مجید شهریاری، محمد شیری و سیروس ابراهیم‌زاده دیگر بازیگران اصلی سریال هستند. محسن چگینی نیز تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد.
این سریال که روزهای پایانی تصویربرداری خود را سپری می‌کند، به نظر می‌رسد اثری متفاوت و نو در عرصه طنزهای هر شبی باشد.