وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

استقبال گسترده مردم از سپرده طلای بانک صادرات

استقبال گسترده مردم از سپرده طلای بانک صادرات
عصر ایران : به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ،‌ این بانک بعنوان طلایه دار ارائه خدمات نوین بانکی، با هدف جلب رضایت مشتریان، اقدام به معرفی طرح «سپرده طلا» برای تمامی قشرهای جامعه کرده است تا از این رهگذر، سپرده گذاران  بتوانند ضمن حفظ ارزش سرمایه اولیه خود، از افزایش قیمت طلا نیز بهره‌مند گردند.

بر اساس این گزارش با توجه به مزایای قابل توجه سپرده طلا ، جمع کثیری از متقاضیان به شعب منتخب این بانک در سراسر کشور مراجعه و نسبت به افتتاح این سپرده اقدام نمودند.

 لازم بذکر است افتتاح حساب سپرده طلا برای اشخاص حقیقی و حقوقی در شعب منتخب بانک صادرات ایران که لیست آنها در وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir قابل دسترس می باشد از روز شنبه مورخ 24 اردیبهشت سالجاری آغاز شده است و مشتریان می‌توانند با پرداخت معادل ریالی، مبلغ ارزی هر گرم طلا و خرید حداقل 5 گرم طلای 24 عیار، حساب جاری ارزی بر پایه طلا افتتاح کنند.

گفتنی است؛در این حساب برای افتتاح کننده، یک گواهی رسید حساب سپرده طلا (غیرقابل نقل وانتقال) صادرمی‌گردد و چنانچه صاحب حساب درکمتر از دوماه از زمان افتتاح حساب، درخواست استرداد وجه  حساب خود را نماید، معادل ریالی ارز مندرج در برگ گواهی رسید  (به مأخذ روز) به وی پرداخت خواهد شد اما بعد از سررسید دوماهه، همه مشتریان می‌توانند درهر زمان که مایل باشند نسبت به دریافت سپرده خود براساس ارزش روز فروش طلا اقدام نمایند و مشتریان باید حداکثر ظرف مدت شش ماه پس از تاریخ افتتاح حساب، تمایل خود را نسبت به تمدید یا عدم تمدید سپرده، به بانک اعلام نمایند.

شایان ذکر است،در این نوع سپرده گذاری كه محدودیتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی قائل نیست، نیاز به خرید فیزیكی طلا وجود ندارد، بنابراین هزینه های ساخت و كارمزدهای مختلف برای خرید طلا از بین می رود.

گفتنی است مشتریان و متقاضیان  می توانند از بیست و چهارم اردیبهشت ماه با مراجعه به شعب منتخب بانک صادرات در سراسر کشور  که لیست آنها در وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir قابل دسترس می باشد ،نسبت به  افتتاح حساب سپرده طلا اقدام نمایند.