وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازداشت یکی دیگر از قویترین مردان ایران

بازداشت یکی دیگر از قویترین مردان ایران
در حالی که هنوز زمان زیادی از دستگیری دو مرد آهنین ایرانی به جرم قتل نگذشته است خبر دستگیری مرد آهنین دیگر ایرانی پس از دو سال تحت تعقیب بودن امروز منتشر شد.

به گزارش دادنا، پس از آنکه سیمای ایران شروع به پخش مسابقات قویترین مردان ایران کرد این مسابقات طرفداران زیادی را میان مردم پیدا کرد و باعث شد محبوبیت قهرمانان این مسابقات در کشور چندین برابر شود.

این امر سبب شد که برخی از این ورزشکاران به واسطه این شهرت به درآمدهای میلیونی با جذب جوانان علاقه مند به باشگاه های خود دست یابند اما نکته جالب اینجا بود که همیشه خبر اختلاف میان این قهرمانان که در برخی موارد چند برادر از یک خانواده بودند به گوش می رسید.

داستان این محبوبیت تا ماه گذشته ادامه داشت، اما از زمانی که خبر قتل یک جوان با شمشیر سامورایی به دست برادران قرایی از معروف‌ترین مردان آهنین ایرانی منتشر شد نگاه ها به این قشر تغییر پیدا کرد.

پس از این اتفاق و با انتشار خبر دستگیری یک مرد آهنین دیگر پس از دو سال به جرم حمله با چاقو به یک فرد دیگر می توان گفت که دیگر کسی با دید مثبت به این مردان که به خود لقب قویترین مردان ایرانی را داده اند نگاه نمی کند. هرچند که باید حساب کسانی را که در این عرصه واقعا پاک زیسته اند و قوی‌مرد زندگی کرده اند را باید از حساب کسانی که مردان آهنین نما هستند جدا کرد.

ورزشکاران همیشه در ایران نماد غیرت و جوانمردی بوده اند و والدین همیشه به اینکه فرزندشان یک ورزشکار را به عنوان الگو انتخاب کند افتخار می کردند، حال این سئوال پیش می آید که باید این افراد را هم ورزشکار بدانیم؟

اگر این افراد را ورزشکار می دانیم تکلیف تمام افرادی که یک روز آنها را به عنوان الگو در زندگی خود انتخاب کرده اند چه می شود؟ همه این نوجوانان و جوانان باید مانند مردان آهنین ایران چاقوکش و قاتل شوند؟

شاید وقت آن رسیده است که دوران حکومت این مردان پوشالی به پایان برسد و ورزشکارانی که بی دلیل بر روی جان آدمها چاقو و شمشیر می کشند قهرمانان کشورمان نباشند.