وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پدری جدید برای دختر 11 ساله مایکل جکسون !

پدری جدید برای دختر 11 ساله مایکل جکسون !
چندی پیش بود که مایکل جکسون، خواننده معروف آمریکایی در اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. البته در اصل این خبر هم شک و شبهه وجود دارد. اینکه ستاره معروف واقعا در اثر سکته قلبی مرد یا سکته‌اش دادند. اما الان نقل این حرف‌ها نیست. به تازگی یکی از چهره‌های معروف بازیگری پیشنهاد کرده که از دختر 11 ساله آن خواننده نگهداری کند.
 
مارک لستر می‌گوید: «من دوست مایکل بودم. دلم می‌خواهد دخترش زندگی خوبی داشته باشد. البته آنها مشکلی از نظر مالی ندارند اما من دو فرزند دیگری دارم که هم سن او هستند و این می‌تواند محیط خوبی برای دختر کوچولو ایجاد کند.» «دختر کوچولو» اینجا یعنی «پاریس جکسون».
 
پدری جدید برای دختر 11 ساله مایکل جکسون !
البته واکنش‌‌ها نسبت به این خبر بسیار متفاوت است. از یک سو برادر و خواهر آن ستاره معتقدند نیازی نیست که کسی حضانت این بچه را قبول کند و آنها خودشان از پس این کار برمی‌آیند. از سوی دیگر عده‌ای بر این باورند که لستر با این کار می‌خواهد توجه بیشتری را به خود جلب کند و اگر شد بخشی از ثروت جکسون را برای خود بردارد. او اما می‌گوید: «برای من این حرف‌ها اهمیتی ندارد.
 
من می‌دانم که تقریبا پولی از او باقی نمانده و آنچه دارد باید برای بدهی‌هایش بپردازد. برای همین من دنبال این هستم که دینم را به او ادا کنم.» لستر از دوستی دیرینه‌اش با مایکل گفته و افزوده: «من و ران روزهای خوبی داشتیم و همیشه به این فکر می‌کردیم که با مایکل هم چنین روزهایی را تجربه کنیم.» باید به این نکته اشاره کنیم که «ران» همان ران اتکینسون است که او را در نقش «مستر بِن» بهتر می‌شناسیم.