وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید از الناز شاکردوست، حامد بهداد و..

خبرهای جدید از الناز شاکردوست، حامد بهداد و..
حامد بهداد و پرتقال خونی الوند
حامد بهداد بازی در جدیدترین فیلم «سیروس الوند» با عنوان «پرتقال خونی» را، به نیمه رساند. هم اکنون صحنه های مربوط به داخل هواپیمای این فیلم، در اتوبان تهران- کرج فیلم برداری می شود.
 
از آ ن جا که «پرتقال خونی» شرایط تولید سختی را پشت سرگذاشته است و لوکیشن های زیادی هم دارد، تدوین آن را خود «سیروس الوند» برعهده دارد و به زودی کار تدوین این فیلم را آغاز می کند.
 
نیوشا ضیغمی، فریبرز عرب نیا و زیبا بروفه، از دیگر بازیگران «پرتقال خونی» هستند که فیلم برداری آن، در کیش و تهران انجام می شود. ویشکا آسایش نیز به تازگی به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است. فیلم نامه «پرتقال خونی» را پیمان عباسی نوشته و بازنویسی آن، زیر نظر سیروس الوند انجام شده است.
 
حامد بهداد که در کارنامه بازیگری اش فیلم های «کسی از گربه های ایرانی خبر نداره»، «دلخون»، «آخر بازی»، «آدم» و «حس پنهان» را دارد، سال گذشته با فیلم «محاکمه در خیابان» مسعود کیمیایی، میهمان پرده سینماهای کشور بود. وی هم چنین فیلم های «آدمکش»، «هفت دقیقه تا پاییز» و «کیمیا و خاک» را، آماده اکران دارد.
 
حامد بهداد قرار است به عنوان نخستین بازیگر حرفه ای فیلم های «کیارستمی»، در جدیدترین فیلم وی با نام «پدر و پسر» جلوی دوربین برود.

نسرین مقانلو با نفوذی می آید
نسرین مقانلو به زودی با فیلم سینمایی «نفوذی» به سینما می آید. این فیلم به کارگردانی مشترک «احمد کاوری» و «مهدی فیوضی»، ساخته شده است. نفوذی قرار بود در نیمه دوم بهار به نمایش درآید، اما به صلاحدید تهیه کننده ، نمایش عمومی آن به تعویق افتاد.

 
«نفوذی» داستان زندگی یک اسیر جنگی را روایت می کند. وی پس از بیست سال به وطن بازمی گردد و زمانی که به ایران می رسد، دستگیر و زندانی می شود. این برای او سرآغاز یک ماجرا است. به جز نسرین مقانلو بازیگران دیگری چون امیر جعفری، محمد کاسبی، امیررضا دلاوری و علیرام نورایی در «نفوذی» ایفای نقش کرده اند.
 
این فیلم به تهیه کنندگی مشترک «حسن علیمردانی» و «جمال شورجه» و با همکاری گروه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم، تهیه شده است. نسرین مقانلو که در فیلم هایی چون «مهمان مامان» و «سوپراستار» بازی کرده است، سال گذشته فیلم «ماه وش» ساخته «محمد درمنش» را بر پرده سینماهای کشور داشت.

بابک حمیدیان و پایان راه دیو و دلبر
بابک حمیدیان بازی در فیلم سینمایی «دیو و دلبر» جدیدترین ساخته «وحید نیکخواه آزاد» را، به پایان رساند. «دیو و دلبر» پس از «علی و دنی» و «نصف مال من، نصف مال تو»، سومین تجربه نیکخواه آزاد در عرصه سینمای کودک و نوجوان است.

 
داستان این فیلم درباره سه پسر بچه شر و معلم آن ها، یک دختر کوچک پرورشگاهی و مربی سختگیر او و دو بازیگر معروف و یک کارگردان است که نمی تواند فیلمش را، به پایان برساند.
 
این فیلم هم اکنون روزهای آخر فیلم برداری را، پشت سر می گذارد. به جز بابک حمیدیان بازیگران دیگری چون بهاره رهنما ، رامبد جوان، فرهاد آئیش، نادر سلیمانی، زهره حمیدی و فرامرز روشنایی، در «دیو و دلبر» ایفای نقش دارند.
 
بابک حمیدیان که در فیلم هایی چون «سه زن»، «بی پولی»، «ریسمان باز» و «خاک آشنا» ایفای نقش داشته است، تا چندی پیش با سریال «به کجا چنین شتابان» ابوالقاسم طالبی، میهمان قاب شیشه ای بود.

الناز شاکردوست پاییز با چراغ قرمز
الناز شاکردوست پاییز امسال با فیلم سینمایی «چراغ قرمز» ساخته «علی غفاری»، میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که در جشنواره فجر امسال به نمایش درآمد، قرار است در اکران دوم عید فطر روانه سالن های سینما شود. داستان «چراغ قرمز» درباره جوان ساده دلی به نام بهروز است، وی در اثر اتفاقاتی درگیر ماجرای یک قتل می شود.

 
این موضوع ناخواسته او را با ماجراهایی درگیر می سازد. فیلم نامه این فیلم سینمایی را «علی غفاری» به همراه «میلاد کزازی»، براساس فیلم نامه ای از «سعید دربندی» نوشته اند. به جز الناز شاکردوست بازیگران دیگری چون پوریا پورسرخ، مجید یاسر، انوشیروان ارجمند، نعیمه نظام دوست و محسن قاضی مرادی، «در چراغ قرمز» ایفای نقش دارند.
 
الناز شاکردوست که در فیلم هایی چون «مجردها»، «دلخون»، «دوخواهر»، «بی وفا» و «گل یخ» بازی کرده است، تا چندی پیش فیلم سینمایی «سلام بر عشق» را بر پرده داشت.
 
وی هم چنین فیلم تحسین شده «باد در علفزار می پیچد» ساخته «خسرو معصومی» را آماده نمایش دارد. اما متاسفانه وضعیت اکران عمومی این فیلم ، هنوز مشخص نشده است.