وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرقت خودرود توسط دختران فراری

سرقت خودرود توسط دختران فراری

دختر فراری که خود را طعمه باندهای تبهکار برای سرقت قرار می داد با ده‌ها فقره شکایت روانه زندان شد.

به گزارش برنا، مرد جوانی به نام “اصغر” با مراجعه به دادسرای چهار رسالت با ارائه شکایتی عنوان کرد، وقتی اقدام به سوار کردن یک دختر جوان کرده است، دقایقی بعد سرنشینن ۲ دستگاه موتور سیکلت راه عبوری او را سد کرده و پس از حمله به وی دست و پای او را بسته و با سرقت خودرو و اموالش متواری شده‌اند.

به دنبال این شکایت بازپرس سهرابی در شعبه سیزدهم بازپرسی دادسرای چهار رسالت دستور قضایی را در این ارتباط صادر کرد و پرونده برای پیگیری و تحقیقات بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آ‌گاهی قرار گرفت.

با بررسی در این زمینه و چهره‌نگاری از سارقان و نحوه سرقت مشخص شد که دختر جوان به عنوان طعمه در مسیر خودروهای عبوری قرار گرفته و پس از فریب راننده او را به یک محله خلوت کشانده و از سوی همدستانش مورد حمله قرار گرفته است.

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، چندین فقره شکایت مشابه دیگر به پلیس ارجاع شد که با بررسی معلوم شد، این سرقت‌ها به صورت باندی انجام می‌شود و دختر جوان نقش اصلی را در این سرقت‌ها به عهده دارد.

یک هفته پس از مطرح شدن آخرین شکایت از سوی یک راننده مالباخته دیگر ماموران انتظامی هنگام گشت زنی با مشاهده یک دستگاه خودروی پژو با یک سرنشین به آن مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند.

ماموران پیش از آنکه راننده فرصت فرار پیدا کند، خودرو را متوقف کردند و با استعلام شماره آن از مرکز پلیس معلوم شد خودروی فوق چندی پیش با ضرب و جرح راننده به سرقت رفته است. ماموران فرد مورد نظر را دستگیر و به دادسرا فرستادند که مورد بازجویی قرار گرفت و با اظهارات مرد مالباخته، سارق سابقه‌دار زبان به اعتراف گشود و عنوان کرد با همدستی دو نفر دیگر که از مجرمان سابقه‌دار هستند پس از ارتباط با یک دختر فراری به تشکیل یک باند و دست به سرقت می زدند.

با اعتراف متهم موضوع به بازپرس شعبه سیزدهم دادسرای چهار رسالت گزارش شد و با اعزام تیم‌های عملیات و ضربت پلیس آگاهی به مخفیگاه متهمان دو عضو باند و دختر ۲۰ساله‌ای که نقش اصلی در سرقت‌ها را داشت، ‌دستگیر شدند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز مقادیری از اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
با اعتراف متهمان به دهها فقره سرقت در مرحله دیگری از تحقیقات معلوم شد، اعضای این باند پس از سرقت خودرو با استفاده از آن اقدام به سوار کردن مسافر کرده و در میانه راه با تهدید چاقو اموال آنها را سرقت ‌کرده‌اند.

با ثبت اعترافات متهمان و شناسایی مالباختگان تمامی اعضای باند با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند