وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماسک محافظت کننده در مقابل آفتاب

معمولا در زیر تابش آفتاب نه چندان داغ ، پوست و موها خشک شده و آّب خود را از دست می دهد و بسیار تیره و بی روح به نظر می رسد. با استفاده از این دستورالعملها ی کاملا طبیعی شما می توانید پوست و مویی درخشان داشته باشید.

ماسک عسل (ماسک تغذیه کننده برای همه نوع پوست) : 2 قاشق سوپخوری عسل را به اضافه 2 عدد زرده تخم مرغ به اضافه 3 قطره روغن بادام را با یکدیگر خوب هم بزنید و به مدت 20 دقیقه بروی پوست خود بگذارید . سپس با آب سرد صورتتان را بشویید.

ماسک خیار:  (برای اطراف چشم): 1 عدد خیار را رنده کرده و سپس مقداری از آب آنرا بگیرید. درش را بگذارید و آنرا به مدت 5 دقیقه در فریزر و یا به مدت 15 دقیقه در یخچال نگه دارید. فقط 2 قاشق چایخوری از خیار را نگهدارید و بقیه را با ماست مخلوط کنید. دو تکه پارچه نازک صافی را با آب سرد خیس کنید. نیمی از خیاری را که نگه داشته بودید را در مرکز یکی از تکه ها گذاشته و بپیچید. باید بعد از پیچیدن شبیه به یک چای کیسه (teabag)  شود. با نیم دیگر خیار همین کار را انجام دهید. شما می توانید از گاز استریل جراحی نیز برای این کار استفاده نمایید. این بست ها را برروی چشمانتان بگذارید و با دست ضربه های ملایمی بر روی آنها بزنید و آرام و راحت دراز بکشید . پس از 10 الی 15 دقیقه چشمهایتان را بشویید.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز