وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ازدواج رسمی کیم کارداشیان و کریس هامفریز+تصاویر

ازدواج رسمی کیم کارداشیان و کریس هامفریز+تصاویر
کیم کارداشیان و کریس هامفریز بازیگر هالیوودی و بسکتبالیست NBA به طور رسمی در ایالت کالیفرنیا با یکدیگر پیوند زناشویی بستند. حدود 440 نفر از اقوام و دوستان این دو ستاره هنر و ورزش در مراسم ازدواج آنها حاضر بودند.
کیم 30 ساله لباسی را که توسط "ورا ونگ" و از روی مدل لباس "پیپا میدلتون" خواهر دوشس کمبریج دوخته شده بود بر تن و دسته گل سفیدی بر دست داشت و در حالی که توسط پدرخوانده اش  "بروس جنر" همراهی می شد وارد راهروی کلیسا شدند.
خواندن خطبه و رد وبدل شدن حلقه ها حدود نیم ساعت به طول انجامید. همچنین در طی مراسم سنتی که در کلیسا برگزار شد یاد مادربزرگ و پدربزرگ کریس و پدر کیم" رابرت کارداشیان" که سالهای گذشته درگذشته بودند گرامی داشته شد.
 
ازدواج رسمی کیم کارداشیان و کریس هامفریز+تصاویر

کیم در این رابطه اظهار داشت:" گرچه آرزو می کردم ای کاش پدرم زنده بود و همراه او راهروی کلیسا را طی می کردم ولی می دانم که او امروز در این جمع حضور دارد و می توانم حضور او را حس کنم." خواهران کیم، کورتنی و کلویی به عنوان ساقدوش کیم را همراهی می کردند و پسر کورتنی "میسسون" نیز حلقه ها را حمل می کرد.
مادر کیم ، کریس، که او نیز لباس سفیدی از " ورا ونگ" را به تن داشت از صبح در کنار دخترش بود و او را آماده مراسم ازدواج می کرد.
مادر کیم با تبریک به دخترش در وب سایت او اظهار داشته بود:" کیمبرلی، من هنوز زمان بچگیت را به یاد می آورم که با پوشیدن لباسهای من می خواستی وانمود کنی که بزرگ شده ای. سالها بحدی سریع می گذرد که من نمی توانم باور کنم امروز روز عروسی توست.
 
تو همان فرشته کوچولوی من هستی و بدون شک می توانی به همسری ایده آل تبدیل شوی. از صمیم قلب دوست دارم." افراد سرشناسی همچون آوریل لوین، لیندسی لوهان، اوا لونگوریا، دمی لواتو، رایان سیکرست و ملانی برون در این مراسم حضور داشتند.
بعد از تمام شدن مراسم کلیسا ، میهمانی بزرگ ومجللی در یک عمارت خصوصی برپا شد و عروس و داماد هر دو لباس های خود را تعویض کردند. "رابین تیک" خواننده این مراسم نیز قبل از آغاز مراسم این زوج را با نام " خانم و آقای هامفریز" به همه میهمانان معرفی کرد.