وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حذف صفحه دعوت به مسلمان کشی از فیس بوک!!!

حذف صفحه دعوت به مسلمان کشی از فیس بوک!!!
به گزارش ایران ناز به نقل از شیعه نیوز گروهی اسلام ستیز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، با ایجاد صفحه‌ای با عنوان مسلمانان را در عید قربانشان، ذبح کنید، از کاربران خواستند تا پانزدهم آبان‌ماه امسال، مصادف با عید قربان، مسلمانان را به قتل برسانند.

بسیاری از مسلمانان، گروه های اسلامی و ائمه جماعات مساجد و انجمن مبارزه با اسلام‌هراسی در فرانسه نسبت به این اقدام واکنش نشان داده و خواستار حذف این صفحه از شبکه اجتماعی فیس‌بوک شدند که بالاخره پلیس فرانسه وارد عمل شد و این صفحه را حذف کرد.

 
حذف صفحه دعوت به مسلمان کشی از فیس بوک!!!
گفتنی است، پلیس فرانسه پس از پی گیری فراوان مسلمانان و با تاخیر این اقدام را انجام داد. شورای مسلمانان فرانسه شکایتی علیه عاملان ایجاد کننده این صفحه اینترنتی تنظیم کرده است.
 
ایران ناز ، عبدالله ذکری، رئیس بخش نظارت بر اسلام‌هراسی در شورای مسلمانان فرانسه می گوید: متاسفانه اقدامات ضداسلامی و نژادپرستانه از زمان ریاست نیکلاس سارکوزی، رئیس‌جمهور فرانسه، به شدت افزایش یافته است.

لازم به ذکر است، برخی گروه‌های راست‌گرای افراطی نیز خواستار برگزاری تظاهرات ضداسلامی در دهمین سالروز حملات یازدهم سپتامبر، شده اند که به دلیل اعتراض مسلمانان فرمانداری مجوز این تجمع را لغو کرد.