وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دریافت مجوز خواننده ماهواره‌ای از وزارت ارشاد+عکس

دریافت مجوز خواننده ماهواره‌ای از وزارت ارشاد+عکس
به گزارش ایران ناز یکی از جوانانی که در مسابقه خوانندگی شبکه «tv Persia » جزو برنده‌های اصلی برنامه بود، پس از دوسال بالاخره و با قبول بعضی شرایط بالاخره توانست همه مجوزهای آلبوم خود را از دفتر موسیقی وزارت ارشاد دریافت کند.
 
شهرام شکوهی پس از موفقیت در این مسابقه و بالا آمدن تا مرحله نهایی مسابقه خوانندگی این شبکه، از سوی داوران آن که یکی از خواننده‌های سرشناس قبل از انقلاب بود(ستار)، مورد بی مهری قرار گرفت و با اینکه مخاطبان برنامه رای به اول شدن او داده بودند، در مسابقه دور نهایی به عنوان نفر دوم انتخاب شد تا حرف و حدیث ها درباره انتخاب های نهایی این برنامه بالا بگیرد.
 
دریافت مجوز خواننده ماهواره‌ای از وزارت ارشاد+عکس
قطعه «مدارا» که نام آلبوم او نیز می باشد10 قطعه دارد و با صدای این خواننده از همان زمان در شبکه «PMC» پخش و در تمام سایت‌های اینترنتی قرار گرفت و با آمار دانلود بالایی رو به رو شد تا تهیه کنندگان بزرگ محصولات فرهنگی سراغ این جوان خوش صدا بروند و مراحل اخذ مجوز اش را بگذرانند.

نخستین آلبوم «شهرام شکوهی» با عنوان «مدارا» در دفتر مرکزی موسسه «هنر اول» 17 آبان ماه رونمایی و در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

نشست خبری این آلبوم نیزصبح روز شنبه 14 آبان ماه در محل دفتر مرکزی موسسه «هنر اول » برگزار می‌شود. در این نشست خبری ، شهرام شکوهی به همراه یکی از مدیران شرکت «هنر اول» رو در روی اهالی رسانه، به رونمایی از این آلبوم می پردازند و به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

این نشست ساعت 11 صبح در محل دفتر مرکزی این شرکت به آدرس ابتدای خیابان پاسداران، خیابان محمود گل نبی، پلاک 15 ، طبقه 2، موسسه هنر اول برگزار می‌شود.