وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آمار عجیب و باور نکردنی خودکشی در کشور چین !

آمار عجیب و باور نکردنی خودکشی در کشور چین !
به گزارش ایران ناز در هر دو دقیقه در کشور چین یک نفر سعی می کند خودکشی کند ، رسانه های دولتی می گویند این آمار یکی از بالاترین نرخ خودکشی در جهان است. مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در چین در وب سایت خود  میزان خودکشی در چین را  22.23 نفر از هر 100.000 اعلام کرد.

از جمعیت 1،3 میلیاردی چین سالانه حدود دو میلیون نفر برای انجام خودکشی اقدام می کنند که از این تعداد 287.000 نفر موفق به خودکشی می شوند . مرکز کنترل بیماری ها در چین می گوید : خودکشی بزرگترین عامل مرگ در میان جوانان 15 تا 34 سال  چینی است .

 
آمار عجیب و باور نکردنی خودکشی در کشور چین !
رسانه ها می گویند  که فشار بیش از اندازه برای انجام مطلوب دروس مدرسه و پیدا کردن شغل ، دلایل اصلی نرخ بالای خودکشی در میان جوانان چین بوده اند. گفته می شود نرخ خودکشی در مناطق روستایی سه برابر بیشتر نسبت به مراکز شهری و به میزان  75 درصد از مجموع خودکشی ها  در چین است .

به نوشته خبرگزاری گوانگژو ، تعداد خودکشی در چین در طول دوره اصلاحات و پیشرفت سرسام آور اقتصادی چین به شدت افزایش یافته است . در سال 2009 ، مجله پزشکی لانست بریتانیا  نرخ خودکشی برای  کشور های  لیتوانی ، فنلاند ، لتونی ، مجارستان ، چین ، ژاپن و قزاقستان را رقم اسثنایی 20 نفر در هر 100.000 نفر اعلام نمود !