وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کشته شدن دختری در شادی هواداران تیم پرسپولیس

کشته شدن دختری در شادی هواداران تیم پرسپولیس
به دنبال تغییر ناگهانی نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال و شادی هواداران پرسپولیس، یک نفر کشته و 46 نفر به علل مختلف راهی بیمارستان شدند. شادی طرفداران تیم پرسپولیس در شهر گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد منجر به مرگ یک دختر جوان شد.

با پایان یافتن مسابقه فوتبال دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران و برد سرخپوشان، هوادارن این تیم در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و از جمله شهرستان گچساران در خیابان‌ها به شادی پرداختند که راننده‌ای با دو خانم جوان تصادف کرد که منجر به مرگ یکی و زخمی شدن یکی دیگر از آنها شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران نیز از مصدومیت 46 تن از تماشاگران بازی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال خبرداد. حسن عباسی در این باره گفت:« 43 تن از تماشاگران به صورت سرپایی توسط تکنسین‌های اورژانس تحت مداوا قرار گرفتند.»

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران سرمازدگی، استرس عصبی ناشی از باخت و همچنین مسمومیت را از عمده دلایل مصدومیت این تماشاگران اعلام کرد.

به گزارش ایران ناز عباسی با بیان اینکه 3 تن دیگر از تماشاگران شهرآورد هفتاد و چهارم نیز به بیمارستان منتقل شدند، گفت: یکی از این افرد به علت افتادن از پله و دو نفر دیگر به علت مسمومیت به پایگاه‌های اورژانس مستقر در ورزشگاه مراجعه کردند که عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه این افراد را به بیمارستان‌های لقمان و فیاض‌بخش منتقل کردند.