وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری مدیران 2 سایت غیراخلاقی توسط پلیس فتا

دستگیری مدیران 2 سایت غیراخلاقی توسط پلیس فتا
به گزارش ایران ناز رییس پلیس فتای استان گیلان از شناسایی و دستگیری مدیران دو سایت اینترنتی که در پوشش فضای مجازی در رشت اقدام به انجام فعالیت‌ های غیر اخلاقی کرده بودند، خبرداد.

سرهنگ ایرج محمدخانی، درتشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اهداف پلیس فتا در برقراری امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی، تیم رصد این پلیس در گشت‌ زنی‌ های شبانه‌ روزی در فضای مجازی متوجه شدند دو سایت اینترنتی غیر اخلاقی در پوشش فضای اینترنتی قصد به بیراهه کشاندن جوانان را دارند که با شناسایی این سایت‌ ها، تلاش برای شناسایی گردانندگان و مدیران اصلی آنها به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

محمدخانی با بیان اینکه ماموران آدرس عاملان اصلی این سایت‌ها را در رشت شناسایی کردند گفت: ماموران با اخذ مجوز های لازم قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه، گردانندگان اصلی سایت‌ های اینترنتی غیر‌ اخلاقی را در یکی از محلات رشت دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در منزل متهمان یک دستگاه رایانه حاوی یک ترابایت اطلاعات، ۱۴۰ حلقه سی‌ دی، دو دستگاه تلفن همراه پیشرفته، یک دستگاه هارد اکسترنال ۳۶۰ گیگابایتی و ۱۰۰۰ قطعه کارت ویزیت معرفی و تبلیغ این سایت‌ های کشف و ضبط شده است، درباره هویت افراد دستگیر شده گفت : متهمان دو جوان ۲۵ ساله و ۲۷ ساله با مدرک تحصیلی دیپلم هستند.

به گفته رییس پلیس فتای گیلان دو متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی اعتراف کرده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت دلالت داده شده‌اند.

محمدخانی به آن دسته از مدیران وبلاگ‌ ها و وب‌سایت‌ های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌ اند هشدار داد که برخورد پلیس با اینگونه هنجار شکنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

رییس پلیس فتای گیلان از جوانان و کاربران اینترنت خواست ضمن حفظ هوشیاری کامل در فضای مجازی از عضویت در این‌گونه سایت‌ ها پرهیز کنند و در صورت مشاهده یا اطلاع از چنین وب‌ سایت‌ هایی مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.