وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرگ بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون بر اثر ابتلا به سرطان

سرطان جان «فرح فاوست» را گرفت
خبرگزاری فارس: «فرح فاوست» بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون كه مدت ها در حال مبارزه با بیماری سرطان بود، در بیمارستانی در سانتامونیكا در گذشت.

به گزارش خبرگزاری فارس این بازیگر كه به دلیل بیماری فعالیت های هنری خود را كاهش داده بود هنگام مرگ 62 سال داشت. فاوست در سپتامبر سال 2006 متوجه بیماری خود شد و برای مداوا به آلمان رفت. از آن جا كه در بیمارستان‌های آمریكا تجهیزات مربوط به درمان بیماری وی كامل نبود، او راهی این كشور اروپایی شد.
شبكه «ان بی سی» ماه مه مستندی درباره وی به نام «قصه فرح» پخش كرد كه در آن مبارزه وی با بیماری سرطان به نمایش گذاشته شده بود.
پخش این فیلم با سر و صدا و جنجال همراه شد چرا كه گفته می‌شد در تدوین آن دست برده شده است.
در ایام بیماری «رایان اونیل» بازیگر مشهور قدیمی سینما به مراتب از وی برخواست. این دو سال‌ها قبل از یكدیگر جدا شد بودند و پسری به نام «ادموند» دارند كه سال 1985 به دنیا آمد.
دستگیری ادموند به دلیل حمل مواد مخدر از جمله چیزهایی بود كه در طول شش ماه گذشته ضربه روحی سختی به فرح فاوست زد.
در عین حال رایان اونیل هفته قبل به خبرنگاران گفته بود قصد دارد دوباره با فاوست ازدواج كند و او را در بیماری‌اش تنها نخواهد گذاشت.
فرح فاوست كه یكی از چهره‌های دهه هفتاد میلادی بود، بیشترین شهرت خود را به دلیل بازی در نقش اصلی مجموعه پر بیننده «فرشتگان چارلی» دارد.
قصه این مجموعه درباره سه پلیس زن بود كه در هر قسمت مجموعه به یك ماموریت سخت جدید می رفتند. در این مجموعه كه از سال 1976 به روی آنتن رفت «ژاكلین اسمیت» و «كیت جكسن» هم بازی داشتند.
در آن دوران وی همسر «لی میچرز» بازیگر مجموعه «مرد شش میلیون دلاری» بود. این دو در سال 1356 سفری به ایران داشتند.
ژاكلین اسمیت پس از شنیدن خبر مرگ هم بازی خود در «فرشتگان چارلی» گفت: «فرح فاوست دلیر بود و توانایی خوبی برای مبارزه با بیماری و مشكلات داشت .حالا او در صلح و آرامش است و دیگر درد نمی‌كشد.»
فاوست اوایل دهه هشتاد در فیلم علمی – تخیلی «ساترن 3» با «كرك داگلاس» همبازی شد. او هیچ وقت در دنیای سینما نتوانست موفقیتی هم پای موفقیت تلویزیونی خود به دست بیاورد.
آخرین فیلم سینمایی او cookout محصول سال 2004 است.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز