وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخواست طلاق یک زن بدلیل زن ذلیل بودن شوهرش!!

درخواست طلاق یک زن بدلیل زن ذلیل بودن شوهرش!!
به گزارش ایران ناز یک زن جوان در پی درخواست طلاق گفت: شوهرم هیچگاه با نظرات من مخالفت نکرده و همین موضوع باعث شده که او جذابیتش را در برابر من از دست دهد زیرا همیشه علاقه‌ داشتم شوهرم همانند دیگر مر د‌ها با اقتدار رفتار کند.

زوجی در دادگاه خانواده حضور یافتند و درخواست طلاق توافقی‌شان به قاضی دادگاه ارائه کردند. مرد جوان که 38 سال سن داشت، خطاب به قاضی دادگاه گفت: وقتی با همسرم ازدواج کردم معتقد بودم، همسرم هیچ‌گاه برایم تکراری نمی‌شود اما بعد از گذشت 13 سال از زندگی مشترک‌مان هر دوی ما به این نتیجه رسیدیم که برای یکدیگر جذابیتی نداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه همسرم فرد بسیار مهربانی است، افزود: در این سال‌ها همسرم هیچ‌گاه رفتارهای زننده و بدی با من نداشته است و شاید یکی از دلایل جدایی‌مان مهربان بودن بیش از حد همسرم باشد.

در ادامه جلسه دادگاه همسر مرد جوان، اظهار کرد: شوهرم دیگر برای من جذابیت ندارد و هیچ یک از رفتار‌هایش برایم جالب و غیر منتظره نیست و تمامی کارهای وی را می‌توانم حدس بزنم و این موضوع باعث شده است برای یکدیگر جذابیتی نداشته باشیم.

زن جوان با بیان اینکه شوهرم در طول زندگی مشترک‌مان هیچ‌گاه با من در مورد هیچ موضوعی مخالفت نکرده است، خاطر نشان کرد: همسرم هیچ‌گاه نتوانست همانند دیگر مرد‌ها با اقتدار رفتار کند، هیچ‌گاه نظرات خود را بیان نمی‌کرد و همین امر باعث دلسردی من از زندگی شد. اما به دلیل وجود پسر 12 ساله‌ام به زندگی ادامه دادم، اما اکنون با این اخلاق همسرم نمی‌توانم به زندگی ادامه دهم، زیرا نیازمند حمایت همسرم در زندگی هستم.

در ادامه شوهر این زن یادآور شد: من همیشه به دلیل علاقه‌ای که به همسرم داشتم، سعی می‌کردم با وی مخالفت نکنم، زیرا فکر می‌کردم با این رفتار می‌توانم علاقه‌ام را به او ثابت کنم، اما همسرم علی‌رغم مهربانی‌اش،‌ نتوانست با این موضوع کنار بیاید. اکنون نیز به دلیل علاقه‌ به همسرم با جدایی مخالفتی ندارم.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ای در‌آینده موکول کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره