وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

HITMAN2 جلوی دوربین می رود

ماجراجویی‌های مامور 47 در قصه فیلم «هیت من» در قسمت دوم آن ادامه پیدا می‌كند. تهیه‌كنندگان این فیلم موفق، پیش تولید قسمت جدید آن را شروع كرده‌اند.

HITMAN2 جلوی دوربین می رود

فارس: ماجراجویی‌های مامور 47 در قصه فیلم «هیت من» در قسمت دوم آن ادامه پیدا می‌كند. تهیه‌كنندگان این فیلم موفق، پیش تولید قسمت جدید آن را شروع كرده‌اند.

 

«كایل وارد» فیلم‌نامه نویس از سوی كمپانی «فوكس قرن بیستم» استخدام شده تا فیلم‌نامه قسمت دوم فیلم را بنویسد.


وارد فیلم‌نامه خود را بر اساس قصه بازی ویدئویی «هیت من 5» می‌نویسد، كه قرار است اواخر سال 2010 وارد بازار بازی‌های كامپیوتری شود.


مامور 47 كاراكتر اصلی ماجراهای فیلم در قسمت دوم باید خود را از نظر روحی و بدنی دوباره تقویت كند تا وارد دنیای مرموز سیاست و جامعه شود.


این كاراكتر این بار خودش را درگیر باگروهی می‌بیند كه قصد دارند با چند ترور، جهان را به ترس وا دارند. هدف آن‌ها كنترل كره خاكی است. مامور 47 باید با این گروه مبارزه كند.


قسمت اول فیلم كه سال 2007 اكران عمومی شد «تیموتی اولیفانت» را در نقش اصلی داشت. «هیت من» كه با هزینه‌ای 30 میلیون دلاری تولید شده بود، در نمایش عمومی خود 100 میلیون دلار فروش كرد.


قسمت اول را «خاویر گنز» كارگردانی كرد و هنوز معلوم نیست او برای كارگردانی قسمت جدید هم با عوامل این پروژه همكاری دارد یا خیر. اما اولیفانت نقش مامور 47 را در قسمت دوم هم بازی خواهد كرد.


كایل وارد هم اكنون مشغول نگارش فیلم ‌نامه «كین ولینچ» است كه قرار است با بازی «بروس ویلیس» ساخته شود. «سایمن كرین» برای كارگردانی این فیلم انتخاب شده است. فیلم‌برداری این فیلم اواخر سال جاری میلادی شروع می‌شود.


پس از آن وارد باید فیلم‌نامه «بلندی‌های فاسكو» را برای كمپانی «یونیورسال» بنویسد، فیلمی كه به احتمال زیاد توسط «مایكل بی» كارگردانی خواهد شد.


بعد از پایان كار بر روی این فیلم‌نامه، وارد به سراغ فیلم‌نامه «هیت من 2» می‌رود.


به این ترتیب، او كار نگارش فیلم‌نامه را تا زودتر از اواخرتابستان شروع نخواهد كرد.

 
سازندگان «هیت من 2» به احتمال زیاد كلید فیلم‌برداری آن را اواخر فصل پائیز می‌زنند، تا برای نمایش عمومی در تابستان سال آینده آماده شود.


قرار است یكی از بازیگران سرشناس سینما نقش منفی «هیت من 2» را بازی كند، ولی این بازیگر هنوز انتخاب نشده است.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز