وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

غذاهایی مخصوص آقایان

1.  سس گوجه فرنگی

در مردهایی که در غذاهای روزانه خود گوجه فرنگی و یا سس گوجه مصرف می‌نمایند، یک مانع در مقابل بیماری سرطان پروستات تشکیل می‌شود. این نظریه‌ای است که دانشمندان دانشگاه هاروارد بعد از مطالعه بر روی عادات غذایی 47000 مرد بصورت تخصصی داده‌اند. آنها مشاهده نمودند که مردهایی که 2 تا 3 بار در هفته از سس گوجه استفاده می‌کنند، 35? احتمال پیشرفت سرطان پروستات در آنها نسبت به کسانیکه سس گوجه مصرف نمی‌کنند، کاهش می‌دهد. بنظر می‌رسد که کاروتنوئید(که لیکوپن نامیده می‌شود)  و در گوجه فرنگی به فراوانی یافت می‌گردد،‌ مسئول این قضیه ‌باشد. اما دانشمندان مشاهده نموده اند  که آب گوجه فرنگی هیچ تاثیری بر این بیماری نداشته‌است. دلیل تاثیر سس گوجه فرنگی بر روی سرطان پروستات  این است که لیکوپن برای جذب بهتر باید با چربی ترکیب شود.
2. صدف

افسانه‌ها گفته‌اند که صدف غذای عشق است. بنظر می‌رسد که علم نیز با این موضوع موافق است. تنها 2 تا 3 عدد صدف تمام روی(Zinc) مورد نیاز بدن در طی روز را تامین می‌نمایند. روی ماده معدنی است که برای عملکرد‌های طبیعی مردان نیاز است. دانشمندان گفته اند که گزارشات نشان داده‌اند که تعداد اسپرمها در 50 سال آخر، کاهش می‌یابد و عوامل محیطی را دلیل این اتفاق می‌دانند. بنظر می‌رسد که کمبود تغذیه نیز دلیل کاهش تستسترون می‌باشد. جذب روی به میزان کافی (11 میلی گرم در روز برای مردان تجویز شده است و بیشتر از 40 میلی گرم در روز آنها را در معرض ابتلاء به بیماری قرار‌می‌دهد) می‌تواند پاسخی برای این مشکل باشد.
در تحقیقی که به مدت 45 تا 50 روز بر روی 22 مرد با تعداد اسپرم و میزان تستسترون کم، انجام شد (به آنها روزانه مقداری روی داده می‌شده است)، دانشمندان مشاهده نمودند که به میزان قابل توجهی تعداد اسپرمها و تستسترون افزایش یافته است.

3. کلم بروکلی

تحقیقات جدیدی که در هاروارد صورت گرفته، ‌نشان داده است که سبزیجات آهن دار،‌مانند کلم بروکلی از سرطان مثانه جلوگیری می‌نماید. این سرطان، یکی از سرطانهای شایع است و در مردان 2 تا 3 برابر بیشتر از زنان مشاهده می‌گردد. دانشمندان رژیم غذایی تقریباً 50000 مرد را مورد بررسی قرار دادند و مشاهده نمودند که پیشرفت سرطان مثانه در مردانی که از سبزیجات حاوی آهن 5 بار یا بیشتر در هفته استفاده می‌نمودند کمتر از مردانی است که به مقدار کمی از آنها استفاده می‌کنند.

4. کره بادام زمینی

اگر خواهان قلبی سالم هستید، ‌صبحانه خود را با کره بادام زمینی شروع نمایید. بیماریهای قلبی یکی از بیماریهای کشنده در مردان و زنان می‌باشد. کره بادام زمینی چربی کمی دارد. اما چربی موجود در کره بادام زمینی از نوع خوب است و چربی قابل اشباع می‌باشد. محققان پیش‌بینی کرده‌اند که رژیم حاوی بادام زمینی می‌تواند ریسک ابتلاء به بیماریهای قلبی را کاهش دهد.

5. هندوانه

تا سن 55 سالگی، بسیاری از مردها نسبت به زنان از فشار خون بالا رنج می‌برند. تحقیقات نشان داده است که غذاهای حاوی پتاسیم می‌تواند ابتلاء به فشار خون و سکته را کاهش دهد.

 هندوانه میوه‌ای غنی از ماده معدنی (پتاسیم) می‌باشد. در یک تکه بزرگ هندوانه حدود 664 میلی‌گرم پتاسیم وجود دارد که بسیار بیشتر ازپتاسیم موجود در موز یا یک فنجان آب پرتقال می‌باشد. پس یک تکه هندوانه برای خود ببرید و از آن در تابستان لذت ببرید.