وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار

پرفروش‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در بازار
 

گوشی‌های تلفن همراه مدل 3120 نوکیا، S500 سونی اریکسون، Diamond2 اچ‌تی‌سی به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در بازار تلفن همراه معرفی شدند.
قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا اکثر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند. گوشی 3120 این برند نیز با قیمت فروش 118‌هزار تومان توانست در لیست پرفروش‌ترین برند نوکیا دربازار امروز تلفن همراه جای گیرد. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، حافظه داخلی 24 MB، حافظه جانبی microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی 3120 نوکیا به شمار می‌آید.
گوشی S500 سونی اریکسون که با قیمت 130 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند در بازار معرفی شد.
صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌آید.
در همین حال گوشی K810 این برند نیز توانسته با قیمت فروش 185‌هزار تومان در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گیرد.

گوشی Diamond2 Touch اچی‌تی‌سی که با قیمت 610 هزار تومان توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار داشته باشد از امکاناتی همچون سیستم عامل Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional، صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 655‌هزار و 36 رنگ و حافظه داخلی چهار گیگابایت بهره می‌برد.