وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ارسال ایمیل هایی جادویی

ارسال ایمیل هایی جادویی که پس از خوانده شدن پاک می شوند

حتما کارتون کاراگاه گجت را به خاطر دارید . گجت همیشه پیغامهایی دریافت می کرد که بلافاصله پس از خوانده شدن از بین می رفتند .

اما شاید شما نیز آرزو داشته باشید در دنیای الکترونیکی مثل دنیای کارتونی اقدام به ارسال ایمیل هایی به دوستتان کنید که بلافاصله پس از خوانده شدن پاک شوند .

اینبار قصد معرفی سایتی را داریم که با استفاده از سرویس رایگانی که در اختیار شما قرار مس دهد قادر به انجام آروزی به ظاهر دست نیافتی خود هستید …

ارسال ایمیل هایی جادویی که خود به خود پاک می شوند !

این سایت ایمیلهایی رو میفرسته که بعد از۶۰ ثانیه از خونده شدن خود به خود پاک می شوند .

همچنین با امکان جالب دیگه ای که این سایت در اختیارتون قرار می ده می تونید از زمان خوانده شدن ایمیل خصوصی خود توسط دوستتان نیز باخبر شوید .

لذا علاوه بر اینکه یه پیغام خصوصی و با امکان حذف اتوماتیک پس از ۶۰ ثانیه ساخته اید می توانید از مشاهده شدن آن توسط دوستتان نیز مطلع گردید .

برای ارسال چنین پیغامهایی می بایست از سرویس سایت Sdmessage.com استفاده کنید .

پس از ورود به سایت می بایست یک فرم ساده رو پر کنید که در اون ضمن درج نام و نام خانوادگی خود و ادرس ایمیلتان ، در کادرهای بعدی نام و نام خانوادگی دوستتان و آدرس ایمیل وی را تایپ کنید .


سپس با تایپ پیغام خصوصی خود و تایپ کد امنیتی نمایش داده شده ، دوستتان ایمیلی دریافت خواهد کرد مبنی بر این که نامه ای از طرف شما به صورت پاک شونده خود به خود برای وی ارسال شده است . که دوستتان برای مشاهده ایمیل می بایست بر روی یک لینک کلیک کنه .

پس از کلیک بر روی لینک فوق ، کاربر در سایت Sdmessage پیغام شما رو مشاهده می کنه و یک تایمر یک دقیقه ای زمان معکوس را برای پاک شدن خودکار پیغام به وی نشان خواهد داد .

در همین هنگام برای شما نیز یک ایمیل به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد مبنی بر اینکه دوست شما پیغامتان را مشاهده کرد و لذا از زمان دقیق مشاهده پیغام خصوصی خود برای دوستتان نیز باخبر خواهد شد .


کلمات کلیدی : ترفند , ترفند ارسال ایمیل , ترفند ارسال ایمیل جادویی


 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز