وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حمله 3 شرور به یک دختر خبرنگار

 

 

3 شرور پس از ایجاد مزاحمت برای یك دختر جوان كه در زمینه خبرنگاری فعالیت می‌كند، او را بشدت كتك زده و با سرقت اموالش متواری شدند.

 

بخشوده، بازپرس شعبه چهار دادسرای ناحیه 16 با اشاره به این پرونده به جام‌جم گفت: به دنبال تماس مردی با مركز فوریت‌های پلیسی 110 در ارتباط با این كه 2 دختر جوان در جنوب تهران از سوی 3 شرور مورد حمله قرار گرفته و بشدت مجروح شده‌اند ، ماموران با عزیمت به محل متوجه شدند ، پس از این درگیری هنگامی كه 3 جوان موتورسوار به 2 دختر جوان حمله‌ور شده‌اند یكی از آنها مجروح شده و با فرار 3 شرور موتورسوار ، دختر مجروح همراه دختر دیگری كه با او بوده برای مداوا با یك خودروی عبوری به بیمارستان منتقل شده است.

 

بازپرس پرونده گفت: پس از تحقیقات مقدماتی در حالی كه موضوع در دستور كار ماموران قرار داشت، دختر مجروح با مراجعه به كلانتری، با معرفی خود به عنوان خبرنگار یكی از روزنامه‌ها بیان كرد، هنگامی كه با یكی از دوستانم در جنوب تهران عازم منزل یكی دیگر از دوستان خود بودیم، 3 شرور موتورسوار برای ما ایجاد مزاحمت كرده و عینك دوستم را برداشتند و وقتی نسبت به این رفتارشان اعتراض كردیم، آنها به سوی ما حمله‌ور شدند و پس از ضرب و جرح من، هنگامی كه یكی از آنها اقدام به ربودن كیفم كرد، من نیز در یك لحظه تلفن همراه او را كه به گردنش آویزان بود، كشیدم كه وی با باقی گذاشتن تلفن همراه خود و سرقت كیف من متواری شد و من نیز با كمك یك خودروی عبوری به بیمارستان رفتم.

 

بخشوده افزود: به دنبال این شكایت، دستور قضایی لازم در این ارتباط صادر شد و با ارجاع پرونده به ماموران انتظامی، آنها متوجه شدند مرد شروری كه كیف دختر جوان را سرقت كرده و تلفن همراه خود را در محل سرقت باقی گذاشته، مدام در حال تماس با تلفن خود است. به دنبال این تماس‌ها و آموزش مناسب به دختر جوان، قرار شد تا فرد شرور در محلی كه دختر جوان تعیین كرده، حاضر شود تا كیف وی را تحویل دهد و تلفن همراه خود را پس بگیرد.

 

یك ساعت پس از این ماجرا، هنگامی كه 2 جوان شرور در محل حاضر شده بودند، ماموران در اقدامی ضربتی آنها را دستگیر كردند.

 

بازپرس شعبه 4 دادسرای بعثت افزود: با انتقال 2 شرور دستگیر شده به دادسرا، مشخص شد دیگر همدست آنها كه از دور مراقب 2 همدست خود بوده، با مشاهده دستگیری 2 فرد شرور توسط پلیس، از محل متواری شده است.

 

بخشوده اضافه كرد: با اعتراف این دو متهم به ضرب و جرح دختر خبرنگار و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، دستور بررسی سوابق آنها صادر و مشخص شد این دو متهم دارای چندین فقره سابقه كیفری در ارتباط با نزاع، شرارت، زورگیری و سرقت هستند.

قاضی پرونده تصریح كرد: با صدور قرار 200 میلیون تومانی برای این دو متهم و تحویل آنها به پلیس آگاهی، دستور دستگیری دیگر متهم فراری كه وی نیز از مجرمان و شرورهای سابقه‌دار است، صادر شده است.