وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اولین خنک‌کننده 180 وات دنیا عرضه شد

ایتنا- کمپانی کولر مستر پیشرو در زمینه تولید منبع تغذیه خنک‌کننده و کیس، اولین خنک‌کننده 180 واتی دنیا مختص پردازنده‌هایCore i7 را طراحی و تولید کرد.

هیتسینک V8 یکی از انتقال دهنده‌های حرارت در بین تمام خنک‌کننده‌های موجود می‌باشد که به دلیل قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از سایت‌های معتبر سخت‌افزاری قرار گرفته است. ساختمان این محصول از چهارماژول مجزا شبکه‌بندی شده از جنس آلومینیوم تشکیل شده است که با بکارگیری 8 لوله انتقال حرارت توان خنک‌سازی تا حد 180 وات را دارا ست.

همچنین در مرکز خنک‌کننده V8 از یک فن 120 میلیمتری PWM به منظور گردش هوا بدون صدا استفاده شده است. سرعت چرخش این فن بین 800 تا 1800 دور در دقیقه متغییر بوده که به دو صورت اتوماتیک و دستی قابل تغییر است که با استفاده از یک رئوستای متغیر ((VR که بر روی یک براکت در پشت کیس قابل نصب می‌باشد می‌توان به طور دستی سرعت گردش فن را تغییر داد.

گفتنی است این محصول که با پشتیبانی شرکت دریا کامپیوتر عرضه می‌شود با وزنی معادل 860 گرم و ارتفاع 160 میلیمتر، بر روی پردازنده‌های با سوکت LGA 775 و LGA 1366 اینتل و همچنین برای سوکت‌های AMD949 ، AM2 و AM3 نیز قابل استفاده می‌باشد. شایان ذکر است V8 تنها با گذشت مدت زمانی اندک پس از عرضه موفق به دریافت ده‌ها جایزه از سایت‌های معتبر سخت‌افزاری دنیا شده است.