وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلفن همراه مچی نسل سوم همراه با عکس

تلفن همراه مچی نسل سوم همراه با عکس

یک شرکت تولیدکننده تلفن همراه نوع جدیدی از تلفنهای همراه مچی صفحه لمسی را عرضه کرده که مجهز به اتصال اینترنت از طریق شبکه های نسل سوم Umts است.

 

پس از “ال- جی” سامسونگ نیز خبر از تولید یک تلفن همراه مچی داد. برخلاف مدل ارائه شده از سوی “ال- جی”، تلفن همراه GT-S9110 سامسونگ دارای یک صفحه نمایشگر بزرگتر بوده و ضخامت آن دو میلیمتر کمتر است. همچنین این تلفن همراه مجهز به اتصال Umts و دوربین یکپارچه VGA است.

 

فوریه گذشته شرکت “ال- جی” در کنگره دنیای موبایل (Mobile World Congress) یک تلفن همراه مچی را معرفی کرد و به همین منظور سامسونگ نیز تصمیم به ارائه یک مدل تلفن همراه مچی گرفت. در حقیقت این اولین بار نیست که یک مدل مچی از سوی سامسونگ ارائه می شود. پیش از این در سال 1999 این شرکت کره جنوبی مدل مچی SPH-WP10 را معرفی کرده بود.

 

مدل GT-S9110 سامسونگ یک تلفن همراه دوباند 900/1.800 مگاهرتز بوده و شباهت بسیاری به یک ساعت مچی ورزشی دارد. قاب مستطیلی شکل آن از یک نمایشگر صفحه لمسی 76/1 اینچی با وضوح تصویر 176 در 220 پیکسل است.

 

این تلفن همراه همچنین دارای یک پخش کننده فایلهای صوتی Mp3 است و کاربر می تواند به خاطر فناوری تداخل “بلوتوث” از طریق هدفنهای بی سیم به موسیقی گوش دهد.

 

مکالمات تلفنی نیز می توانند از طریق هندزفری بلوتوث و مستقیما با تلفن همراه انجام شود به طوری که برای این تلفن همراه بلندگو و میکروفن یکپارچه نیز در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی مدل GT-S9110 سامسونگ 40 مگابایت است.

 

براساس گزارش کامیپوتر مگزین، نسبت به مدل GD910 محصول “ال- جی” نمایشگر مدل سامسونگ بزرگتر و باریکتر است. عرضه تجاری این تلفن همراه از ماه آینده به قیمت 450 یورو آغاز می شود.