وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رئیس فدراسیون جهانی جودو:برای همدردی به ایران می آیم

رئیس فدراسیون جهانی جودو با ارسال پیامی به فدراسیون جودو کشورمان درگذشت اعضای تیم ملی نوجوانان در سانحه هوایی شركت كاسپین را تسلیت گفت.
ماریوس ویزر در پیام خود نوشت: از اینکه در سانحه سقوط هواپیما تمامی اعضای تیم ملی نوجوانان ایران جان باختند، ضایعه ای اسفناک برای جودو جهان است و من این ضایعه را به خانواده های آنها و فدراسیون جودو ایران عمیقاً تسلیت می گویم.
 
رئیس فدراسیون جهانی جودو:برای همدردی به ایران می آیم

 
وی با اشاره به اینکه بی تردید در نخستین دوره مسابقات نوجوانان جهان که ماه آینده در بوداپست مجارستان برگزار می شود، جای خالی تیم ملی جودو ایران احساس خواهد شد، نوشت: تمامی شرکت کنندگان این رقابتها با سکوت یک دقیقه ای یاد دوستان خود را گرامی خواهند داشت.
رئیس فدراسیون جهانی جودو همچنین در خاتمه پیام خود اعلام کرد: برای همدردی با خانواده های داغدیده تیم ملی نوجوانان جودو بزودی به ایران سفر خواهد کرد.
در سانحه سقوط یك فروند هواپیمای مسافربری شركت كاسپین، كه از تهران عازم ایروان بود اعضای تیم ملی جودو نوجوانان كه برای حضور در اردوی تداركاتی پیش از حضور در مسابقات جهانی مجارستان عازم ارمنستان بودند همگی جان خود را از دست دادند.
وحید ابراهیمی (51- كیلوگرم)، ایمان زینی وند (55- كیلوگرم)، حسین بناء (60- كیلوگرم)، سعید رسولی (66- كیلوگرم)، مصطفی صباغی (73- كیلوگرم)، یحیی باقرپور(81- كیلوگرم)، مصیب عزیزالهی (90- كیلوگرم) و علیرضا لشكری (90+ كیلوگرم) به همراه علی بهرامی به عنوان سرمربی و علی محدث مربی اعضای تیم ملی جودو نوجوانان در این حادثه غم انگیز جان خورا از دست دادند.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز