وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی مسالمت آمیز با مارها

یک زوج در لبنان که با سیزده مار زندگی مسالمت‌آمیزی در یک آپارتمان دو خوابه دارند نام یکی از مارهای خود را "کاندولیزا رایس" گذاشتند .
 
 "پیر ریزک" (Rizk) و همسر سریلانکایی او "ساپنا" هیچ فرزندی ندارند اما در زندگی خود با 13 مار در آپارتمانی دو اتاقه در شرق بیروت احساس خوشبختی می‌کنند .
 
 این زوج، دلیل نامگذاری این مار به نام کاندولیزا رایس را طبیعت "مارگونه" وزیر امور خارجه سابق آمریکا و احترام آن‌ها به رفتارهای "مارگونه" رایس دانسته‌اند .
 
 گفتنی است پیش از این یک سایت خبری در آمریکا در مطلب طنزآمیزی اعلام کرده بود که دانشمندان آمریکایی وزیر امورخارجه این کشور را شبیه‌سازی کرده‌اند .
 
 در این طنز خبری آمده بود که دانشمندان در آزمایشگاه "لوس‌آلاموس" آمریکا، با استفاده از DNA کشف شده در شیر نوعی مار موسوم به مار زنگی و پس از استخراج ژن‌های اصلی و اصلاح آن با نوعی پروتئین‌های ویروسی خوک، "کاندولیزا رایس" را شبیه‌سازی کردند .
 
 در ادامه این مطلب طنزآمیز آمده است: در این فرآیند آزمایشگاهی سه نسخه از رایس شبیه‌سازی شد که هر یک دارای ژن های انسانی بوده‌اند .
 
 این نسخه‌ها در ادامه در محیط آزمایشگاهی کاشته و کپی‌برداری شدند تا در نهایت نسخه ترکیبی شبیه‌سازی شده وزیر امور خارجه آمریکا ساخته شود.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز