وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ربودن یازده دختر بعد از مصرف قرص اکستازی

اعتماد – راننده یک پراید سفید رنگ که 11 زن را به پارک پردیسان کشانده بود تا مورد آزار قرار دهد توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ما مرد راننده که تحت عنوان مسافرکش زنان را سوار خودرو اش می کرد بعد از رسیدن به پارک پردیسان آنان را مورد آزار قرار می داد و رهایشان می کرد. پنج تن از قربانیان این مرد موفق به فرار شدند اما او اعتراف کرده به شش زن دیگر تعرض کرده است.

رسیدگی به این پرونده زمانی آغاز شد که دختری جوان به پلیس شکایت کرد و مدعی شد از سوی راننده یی مسافرکش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این دختر که به شدت متاثر شده بود، گفت؛ من از رودهن به سمت تهران می آمدم. منتظر تاکسی بودم که راننده یک پراید برایم بوق زد. چون مدت ها بود در ایستگاه منتظر مانده بودم و ماشینی هم نبود سوار پراید سفید رنگ شدم. رفتار راننده طوری بود که انگار مسافرکش است.

او در راه نتوانست مسافر دیگری پیدا کند. راننده در نزدیکی پارک پردیسان گفت بنزینش تمام شده است و می خواهد بنزین بزند، من هم مخالفتی نکردم. شاکی ادامه داد؛ بعد از اینکه وارد جایگاه سوخت شدیم و بنزین زدیم مرد راننده از جاده خاکی کنار پمپ بنزین حرکت کرد. هر چه من اعتراض کردم و گفتم نباید از جاده منحرف شود توجهی نکرد.

 خواستم از ماشین پیاده شوم و فرار کنم در آن لحظه بود که متوجه شدم درهای خودرو قفل است. مرد راننده من را داخل پارک پردیسان به مکان خلوتی برد و در آنجا مورد آزار قرار داد. او تهدید کرد اگر به ماموران در این باره چیزی بگویم مرا خواهد کشت.

 با این حال من توانستم دو شماره از پلاک پراید را به یاد بسپارم. با به دست آمدن مشخصات خودرو پلیس بررسی های خود را برای دستگیری مرد مسافر کش آغاز کرد. مدتی بعد با فعالیت شبانه روزی گشت های نامحسوس ماموران به راننده جوانی که سوار پراید سفید رنگ بود مشکوک شدند و او را بازداشت کردند.

 بررسی مشخصات خودرو ثابت کرد این پراید همان خودرویی است که دختر جوان مدعی شده توسط راننده اش ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است. با دستگیری مرد راننده بازجویی ها از وی آغاز شد. بازجویان پرونده هیچ وقت فکر نمی کردند ابعاد جنایات این متهم تا حدی گسترده باشد که خود وی به 11 مورد آدم ربایی اعتراف کند.

حسین- متهم- زمانی که با دختر جوان روبه رو شد به تعرض به چندین دختر اعتراف کرد و گفت؛ من هر بار بعد از مصرف قرص اکستازی این کارها را انجام می دادم و از اینکه چه عمل زشتی را مرتکب می شوم باخبر نبودم.

وی گفت؛ من همیشه از رودهن به تهران مسافر کشی می کردم. مدتی بود که به دلیل مشکلات مالی شدید دچار تنش های روحی شده بودم و برای اینکه آرام شوم قرص اکستازی مصرف می کردم. زمانی که این قرص را می خوردم دیگر متوجه نبودم چه می کنم و زنانی را که در ماشینم به عنوان مسافر سوار می کردم مورد آزار قرار می دادم. حسین گفت؛ تعرض به این دختر تنها جرم من نیست، پیش از او نیز به چندین نفر دیگر تعرض کردم.

 من ابتدا دختران تنها را به عنوان مسافر سوار و طوری رفتار می کردم که انگار واقعاً مسافرکش هستم و قصد دارم مسافران دیگری را هم سوار کنم. اما کسی را سوار نمی کردم. زمانی که به نزدیکی پارک پردیسان می رسیدم وارد پمپ بنزین می شدم و از پشت پمپ بنزین به پارک پردیسان می رفتم و در مکان خلوتی، زنی را که سوار ماشینم بود مورد آزار قرار می دادم.

 من کاری کرده بودم که در خودرو از داخل ماشین باز نشود و کسی نتواند فرار کند. وی ادامه داد؛ تاکنون 11 زن را به این شیوه ربوده ام ولی فقط شش تن از آنها را مورد آزار قرار دادم و پنج نفر دیگر از دست من فرار کردند. من بیشتر دخترانی را انتخاب می کردم که جثه کوچکی داشتند و امکان غلبه بر آنها بیشتر بود.

 البته بعد از اینکه مسافرانم را مورد آزار قرار می دادم و به حالت عادی باز می گشتم دچار عذاب وجدان می شدم. اما این عذاب با خوردن دوباره قرص اکستازی برطرف می شد.این مرد در حالی به چنین جرائمی اقرار کرد که متاهل است و مشکل مالی نداشته است.

با ارسال پرونده به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران قاضی ساعی رئیس این شعبه دستور داد پلیس شاکیان دیگر متهم را شناسایی کند. همچنین پزشکی قانونی موظف شد در مورد ادعای مرد مسافر کش مبنی بر اینکه قرص اکستازی می خورده و از حالت عادی خارج می شده است نیز تحقیق کند.

حسین هم اکنون بازداشت است و قاضی ساعی و چهار قاضی مستشارش به تحقیق از راننده پراید سفید رنگ ادامه می دهند.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز