وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سیستم امنیتی جدید بدون نیاز به کابل کشی

سیستم امنیتی جدید بدون نیاز به کابل کشی
شرکت Logitech سیستم امنیتی خانگی جدیدی را معرفی نمود که حتی کودکان هم می‌توانند آن را نصب و راه‌اندازی نمایند.
در این سیستم دوربین‌های نظارتی به سادگی به پریز برق منزل متصل شده و علاوه بر تأمین برق دستگاه، اطلاعات و دیتا را نیز با استفاده از شبکه Power Line Network-PLN به سیستم‌های پردازشی ارسال می‌نمایند.

در شبکه‌های PLC بجای کابل‌های رایج شبکه مانند Cat5 و یا Cat6 تمام تجهیزات از طریق یک رابط مخصوص به پریز برق ساختمان متصل شده و اطلاعات از مسیر کابل‌ها و سیم‌کشی برق بین عناصر مختلف شبکه جابجا می‌شوند.

در سیستم امنیتی جدید Logitech نیز اطلاعات دوربین‌ها سپس از طریق یک اینترفیس که آن هم به پریز برق منزل متصل می‌شود دریافت گردیده و در انتها با استفاده از یک کابل usb به دستگاه PC ارسال می‌گردد.

دسترسی به این سیستم که ابتدا در نمایشگاه IFA برلین به نمایش گذاشته شد می‌تواند از طریق هر مرورگری و در هر نقطه از جهان صورت پذیرد.
دوربین‌های نصب شده با تشخیص کوچکترین حرکت اقدام به عکسبرداری و فیلمبرداری از محیط منزل نموده و سپس این تصاویر را بطور خودکار به هر آدرس ایمیلی که از قبل توسط کاربر مشخص شده است ارسال می‌نماید.

در راهنمای محصول آمده است اگر شرکت تلفن شما از سرویس email-to-SMS نیز پشتیبانی نماید، صاحب منزل می‌تواند به طور همزمان از وجود مشکل در منزل خود بوسیلۀ پیام متنی باخبر گردد.

این سیستم برخلاف دیگر سیستم‌های نظارتی قبلی نیازمند اتصال به هیچ پورتال اطلاعاتی نبوده و در نتیجه هیچ هزینه اشتراک ماهیانه یا سالیانه‌ای نیز نخواهد داشت.

بسته کامل این سیستم با یک دوربین به قیمت 299 یورو عرضه می‌شود و برای هر یک دوربین اضافی مبلغ 249 یورو به این میزان افزوده خواهد شد.