وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

كارتون دیدنی و به یاد ماندنی میتی کومان

كارتوندیدنی و بهیادماندنیمیتی کومان
 
2 DVD
 
كارتون دیدنی و به یاد ماندنی میتی کومان
 
حالا هر سال اول تابستان كه می‌شود، شهر كوچك میتو پر می‌شود از آدم‌هایی كه از سرتاسرژاپن به آنجا می‌آیند تا چهره خودشان را شبیه به میتوكومان یا دستیارهای او، تسوكه شمشیرزن و «كایكو»ی‌ پهلوان بكنند. اسم شهر میتو، با حاكم كارتون دیدنی و به یاد ماندنی میتی کومان
 
توكوگاوا میتسوكونی، می‌بینید كه كاراكتر این آدم، حسابی جان می‌دهد برای قصه تعریف كردن و افسانه ساختن و البته فیلم و سریال ساختن. تا حالا از زندگی این حاكم عجیب، یك سریال تلویزیونی بلند ساخته شده و یك كارتون. كاری كه كمپانی كناك برای هرچه بامزه‌تر شدن ماجراها و قصه‌های آقای كومان كرده بود، اضافه كردن كاراكتر سیكارو و سگ‌اش زمبه به ماجرا بود . آخر خود قضیه به اندازه كافی جذاب هست كه دیگر نیازی به این بامزه‌بازی‌ها نداشته باشد.
 
 
 
كارتون دیدنی و به یاد ماندنی میتی کومان
 

شما برای خرید محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.

بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود.

قیمت : ۴۶۰۰ تومان
تعداد : 2 دی وی دی
 
 
كارتون دیدنی و به یاد ماندنی میتی کومانكارتون دیدنی و به یاد ماندنی میتی کومان