وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی

نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی در 2 CD
نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی
با متدی كاملا ملموس و آسان كه اگر با پشتكار و حوصله همراه شود شما را به یك تایپیست حرفه ای تبدیل خواهد كرد
همانطور كه می دانید، تایپ ده انگشتی مهارتی است كه به شما امكان می دهد تا بدون نگاه كردن به صفحه كلید ، با سرعتی بیش از 5 برابر ارزش و اهمیت تایپ ده انگشتی
قدم اول مدت دوره آموزش تایپ حرفه ای ، به طور معمول در آموزشگاه های فنی و حرفه ای 4 ماه است كه گاهی بیشتر نیز می شود. اما جهت آموزش این مهارت به افرادی كه واقعاً انگیزه و پشتكار یادگیری آن را داشته باشند ، یك جلسه نیز كفایت می کند و بعد از آن در صورتی كه تمرین مرتب و مكرر كنند، به مرور زمان در حد تایپیست های حرفه ای و آموزش دیده ظاهر خواهند شد
به صفحه كلید نگاه كنید. دو کلید از کلیدهای صفحه کلید دارای برجستگی های كوچكی هستند , و وجود آنها كمك می كند تا موقعیت این دو دكمه را حتی در تاریكی یا بدون نگاه كردن نیز بتوان پیدا كرد. دكمه های مذكور ، حروف F و J می باشند. انگشت اشاره دست راست خود را روی حرف F و انگشت اشاره دست چپتان را روی حرف J قرار دهید.
 
قدم دوم

2 انگشت سبابه خود را روی دكمه
SPACE مستقر نموده و 6 انگشت باقیمانده را به ترتیب روی دكمه های كنار حروف F و J بگذارید. (البته بدون فشردن دكمه ها) با مستقر شدن دستتان در این حالت ، موقعیت تمامی دیگر كلیدها، نسبت به این 8 كلید ردیف وسط، قابل دسترس می باشد. این 8 دكمه را كلیدهای خانه (HOME KEYS) می نامند.
لازم به یادآوری است كه علت مرتب نبودن دكمه های صفحه كلید به ترتیب الفبایی ، آرایش آنها به ترتیب میزان كارایی است. 8 كلید خانه، پركاربردترین حروف صفحه كلید به شمار می روند.
نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی
قدم سوم

برای تایپ كردن، هر كلیدی را كه می خواهید فشار دهید باید از میان 8 انگشت ردیف وسط، فقط یك انگشت كه به آن دكمه نزدیكتر است از جای خود بلند شده، كلید مذكور را فشرده و دوباره به جای خود بازگردد. پس از بازگشت انگشت به موقعیت اولیه ، انگشت بعدی جهت فشردن کلید بعدی از جای خود بلند شده ، کلید را فشرده و به جای خود باز می گردد همینطور ، هر کلیدی را كه می خواهیم فشار دهیم ، فقط یك انگشت برای فشردن آن از جای خود حركت كرده، آن كلید را فشرده و دوباره به جای خود باز می گردد.
نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی
شروع تایپ سرعتی به روش صحیح:

به عنوان شروع دست خود را به روش گفته شده روی كلیدهای مبنا گذاشته و هر یك از كلمات زیر(یا دیگر كلمات دلخواه) را در برنامه
WORD به قدری تایپ كنید كه احساس نمایید نوشتنشان (بدون نگاه به صفحه كلید) برایتان آسان شده است. هر كلمه را تا 2 سطر تکرار کنید.
 
قیمت : 4200 تومان تعداد : 2 CD

نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتینرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی
 
الف) تمرین با حروف ردیف وسط:


سم، كشك، گك، ات، لب، شك،

بات،بابا ،الب، شبی، یاس، سال، لاك،

كمال، شیما، مینا، امشب، لك لك، نم نم

ب) تمرین با حروف ردیف وسط و بالا:

ضش، صس، ثی، قب، فب، چك، جك، حك، خم، هن، عت، غت

ضامن، صبا، ثمین، قلیان، فلفل، چنگك، علما، غلام

فسنجان، فسقلی، فكستنی، ثنایی، قلقلی، قشنگ، عقاب، خفن، خنك

نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی
پ) تمرین با حروف ردیف های وسط، بالا و پایین:

ظش، طس، زی، رب، ذب، /ك، .م، ون، ئت، دت، زكی، رشت، دادار

ظله، طشت، زورو، رب انار، بند رخت، ظالم، طالبی، زنبور، روزی، ذلیل، دهكده، نائب،آبله

(نكته1: جهت نوشتن حرف آ كلیدهای SHIFT+H را بفشارید.)

(نكته2: كلید SHIFT همواره با انگشت كوچك دست مخالف دستی كه حرف مربوطه را می زند فشرده می شود.)

قدم چهارم :
در شروع كار ، ممكن است اجرای این روش ، كمی برایتان دشوار بوده و یا احساس كنید روش كندی است . اما فراموش نكنید كه به مرور زمان آنقدر در این كار ماهرخواهید شد كه سرعت نوشتنتان باصفحه كلید چندان فرقی با سرعت نوشتن با خودكار نخواهد داشت.
تمارین مربوط به كلیدهای اعداد، در اینجا آورده نشده، اما جهت اطلاع از انگشت متناظر با هر عدد ، به رنگ دكمه ها در شكل زیر دقت نمایید. (كلیدهای همرنگ با انگشت مشابهی فشرده می شوند)
 
 

شما برای خرید محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.

بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود.
 
قیمت : 4200 تومان تعداد : 2 CD

نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتینرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی