وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

موج جدید افزایش قیمت نان

موج جدید افزایش قیمت نان
به گزارش «تابناک»، زمزمه افزایش قیمت نان از مدت‌ها پیش آغاز شده بود؛ اما از صبح امروز، مردم با قیمت‌های کذایی نان روبه‌رو شده‌اند.

بنا بر این گزارش، این افزایش قیمت‌ کاملا غیرقانونی بوده و هیچ علت خاصی ندارد و نانوایان در پاسخ به مشتریان، افزایش قیمت آرد را بهانه می‌‌کنند.
نکته جالب آن که مردم روز گذشته به قیمت همیشگی نان تهیه کرده‌اند؛ اما از صبح امروز با افزایش دست کم صددرصدی قیمت نان روبه‌رو شده‌اند.

گفتنی است، برخی نانوایی‌ها حتی با درج پارچه نوشته و پلاکاردی این افزایش قیمت را اعلام کرده‌اند.

یادآور می‌شود، همچنین نان بربری 200 تومانی به قیمت 400 تومان، سنگک 200 تومانی، 500 تومان و لواش 25 تومانی به قیمت 50 تومان عرضه می‌شود؛ البته نانوایی‌های آزاد و برخی نانوایی‌ها که قیمت‌های عجیب برای نان خود داشته‌اند، نیز از این افزایش قیمت بی‌بهره نبوده و برای مثال، نان سنگک 700 و 1000 تومانی به قیمت 2000 تومان عرضه می‌شود.

این افزایش قیمت نان و حواشی آن در حالی صورت گرفته است که وزیر بازرگانی پیشتر قول حمایت از مصرف کنندگان را داده و اعلام نموده که «به منظور طی کردن این مرحله گذرا و تثبیت قیمتها، و کنترل تورم کاذب بخش خصوصی خود اقدام به ذخیره سازی اینگونه کالاها می کند» و این امر در حالی محقق خواهد شد که تسهیلاتی از سوی دولت به این امر اختصاص یابد تا بخش خصوصی متضرر نشده و جنس را ارزان به مردم تحویل دهد و اینک که قیمت نان اینگونه افزایش پیدا کرده بخش خصوصی کجاست تا نان را ارزان به مردم عرضه کند تا مردم با چالش مواجه نشوند.