وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودکارهای اسرائیلی تهدیدی برای خانواده های ایرانی

خودکارهای اسرائیلی تهدیدی برای خانواده های ایرانی
شرکت های اسرائیلی مستقر در کردستان عراق برنامه گسترده ای را برای زیر سوال بردن امنیت جمهوری اسلامی و نیز ایجاد مشکلات خانوادگی و اخلاقی در داخل کشور تدارک دیده اند.
شرکت آمریکایی بلک واتر در سال ۱۹۹۸ توسط برخی از اعضای سابق نیروی دریایی امریکا تاسیس شد. درگیری ها و بحران های دامنه دار در عراق و افغانستان این فرصت را برای این شرکت فراهم آورد تا حضور پررنگ تری در صحنه های درگیری داشته باشد و همین امر سبب شده تا در ماه های اخیر مقامات عراقی به صورت مکرر در خصوص آنچه که آنها از آن به عنوان شلیک غیرمسوولانه و بی دلیل نیروهای بلک واتر یاد کردند به امریکایی ها شکایت کنند.

بنا بر این گزارش، شرکت های نظامی ، امنیتی و نفتی صهیونیستی که به تازگی در کردستان عراق مستقر شده اند با محوریت شرکت بلک واتر علاوه بر تامین اسلحه قاچاق برای گروه های تروریستی اقدام به نشانه رفتن وضعیت اجتماعی و امنیتی ایران کرده اند.

در همین زمینه این شرکت ها اخیرا اقدام به توزیع گسترده خودکاری کرده اند که مجهز به آخرین تجهیزات و ابزار پیشرفته جاسوسی و با قابلیت اخلال در زندگی اجتماعی می باشد. این خودکار که دارای حافظه دیجیتالی و رم می باشد امکان فیلمبرداری و عکاسی و ضبط مکالمات را دارد و برخلاف نمونه های پیشین که ظاهری بزرگ و ناموزون داشتند بسیار ظریف و زیبا می باشد.

امکان فیلمبرداری این خودکار تا شعاع 100 متری بوده و کاربرد ضبط صدای آن تا فاصله 30 متری به خوبی صداها را دریافت می کند. این خودکار ضد آب و ضد ضربه که از طریق مرزهای غربی در حال ورود به کشور است بر خلاف قیمتش در کشورهای غربی و آسیایی با نازل ترین قیمت به ایران قاچاق می شود.

علاوه بر کاربردهای ضد امنیتی، این خودکار با توجه به قابلیت بالای فیلمبرداری و ضبط صدا در حال تبدیل شدن به معضلی برای خانواده هاست چرا که می توان بدون اطلاع افراد از فاصله های دور از آنان و خانواده شان فیلمبرداری کرده و از آن سوء استفاده های اخلاقی کرد.

گفتنی است که پس از بررسی های بسیار مشخص شد که فیلم های منتشر شده دراینترنت که به تازگی و از مراسم و اتفاقات مختلف تهیه شده و با کیفیت خوب در فضای سایبر عرضه گردیده با این خودکار ها تهیه و ارسال شده است.