وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

5 راه ساده برای استفاده از انگشتان و كف دست ها در مبارزه با بیماری ها

5 راه ساده برای استفاده از انگشتان و كف دست ها در مبارزه با بیماری ها
5راه ساده برای استفاده از انگشتان و كف دست ها در مبارزه با بیماری ها،‌ پوكی استخوان و ریزش مو وجود دارد تا از پیش رفت بیماری جلوگیری کنید .
 
1. وزن خود را كاهش دهید.
 موقع غذا خوردن میزان غذایی كه می خورید  را چك كنید .تقریبا 100 گرم گوشت كافی است كه به اندازه كف دست شماست. خوردن شیرینی و دسر را به اندازه ی یك انگشت شست متوسط كاهش دهید.
 
2. مبارزه با پوكی استخوان:
اسكن محیطی فرا صوت روش نسبتا ارزانی است كه به وسیله ی آن می توان تراكم استخوانها را از طریق انگشتان بررسی كرد. در صورت نیاز با دستور پزشك هر از چند گاهی تركم استخوانها را چك كنید تا از سلامت استخوانها مطمئن شوید.
 
3. مراقب علائم تیروئیدی باشید:
 اگر ناخنهای انگشتانتان ناهموار ، زبر یا شكننده تر از حد معمول شده،می تواند نشان دهنده ی كم كاری یا پركاری تیروئید باشد. اگر به چنین مشكلاتی شك دارید از پزشك بخواهید كه برای شما آزمایش تیروئید در خواست كند.
 
4.  استراحت كنید تا موهای سالمی داشته باشید:
پوست سرتان را به روش چی كونگ (نوعی ورزش و مدیتیشن چینی) با استفاده از نوك انگشتان ماساژ دهید زیرا این كار  ضخامت و رشد فولیكولهای مو را تحریك می كند. نوك انگشتان جلوی سر قرار دهید و در حالی كه بازدم انجام می دهید از جلوی پیشانی ، جایی كه موها رویش دارند، تا پشت گردن ضربه های ریز وارد كنید. این كار را 10 مرتبه تكرار كنید.
 
5.  در مقابل عوامل بیماری از خود دفاع كنید:
به گفته ی متخصصان شستن دستها بهترین راه برای جلوگیری از بیمار شدن شماست.  با آب گرم و صابون به مدت 20ثانیه این كار را انجام دهید . بین انگشتان و زیر ناخنها یادتان نرود.