وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چطور بر کمرویی خود غلبه کنم؟

چطور بر کمرویی خود غلبه کنم؟
آیا تا بحال موقعیت‌های خوب کاریتان را به خاطر کمرویی از دست داده اید؟ آیا تا بحال به خاطر کمروییتان موقعیت‌های خوب ازدواج را از دست داده اید؟ آیا تا به حال از شرم و حیا صورتتان گل انداخته است؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا بتوانید بر این مشکل غلبه کنید و دیگر کمرو نباشید!

تنها چیزی که شما نیاز دارید اعتماد به نفس است!

1. مرحله اول: اول از همه باید سعی کنید خودتان و تواناییهایتان را بشناسید در این صورت می‌توانید اعتماد به نفس خود را بیابید.
2. مرحله دوم: سعی کنید که دیگران را تعریف کنید. کمی از پوسته کمرویی خود خارج شوید. این کار سخت است اما به شما خیلی کمک خواهد کرد مثلا به کسی که می‌شناسید بگویید چقدر کفشهایش خنده دار است یا از صفت خوب او تعریف کنید.
3. مرحله سوم: تمام شجاعت خود را جمع کنید و به همکلاسی خود در مدرسه یا همکار خود در اداره و یا همسایه خود اول شما سلام کنید و بعد از آن یک لبخند بزنید و فاصله خود را با او کم کنید تا اجازه دهید که گفتگوی شما با او آغاز شود.
4. مرحله چهارم: از خودتان مطمئن باشید. کسی که به خود مطمئن است همیشه از چهره اش آشکار است. و خوش بین باشید خوش بینی باعث می‌شود که همیشه مردم در کنار شما باشند. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید. و همیشه به خود بگویید اصلا مهم نیست که دیگران در رابطه با شما چگونه فکر می‌کنند و چه می‌گویند. اگر آنها بخواهند که در کنار شما باشند این کار را خواهند کرد. همیشه سر خود را بالا بگیرید و به خودتان افتخار کنید تا دیگران هم با شما همین طور رفتار کنند.