وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مبارزه با جوش های صورت

مبارزه با جوش های صورت
هنگامی که صورت خود را در آینه می بینید باز هم به یاد جوش های صورتتان می افتید؛آیا ناراحت می شوید و به خاطر جوش های بسیار صورتتان اعتماد به نفس خود را از دست می دهید ؟

جوش های صورت به دلایل متفاوتی بر روی صورت شما ظاهر می شوند دلایلی مانند :
 تغذیه ناصحیح ، استرس ، بعضی از بیماری های خاص، دل نگرانی ،تابش مستقیم  نور خورشید بر صورت و …
همیشه هم جوش های صورت بد و زشت نیستند در بسیاری از موارد این جوش های شما را از اتفاقاتی آگاه می کنند که در داخل بدن تان رخ می دهد و ممکن است شما نسبت به آنها بی توجه باشید. برای مثال :

* گاهی اوقات خانم ها به دلایل مشکلات هورمونی و یا کیست هایی که ممکن است بر روی تخمدان های شکل گرفته باشد جوش می زنند و در حین معالجه ی جوش های صورت ، متوجه این موضوع می شوند .

* کرم های صورت ، پنکک ، کرم پودر ممکن است حساسیت پوستی شما را تحریک کنند و باعث جوش زدن شما شوند .

* خانم های هنگامی که به زمان عادت های ماهانه نزدیک می شوند جوش می زنند .

* خانم ها و یا آقایان ممکن است گاهی به دلیل روابط زناشویی جوش بزنند .

* پوست بعضی از افراد به خوردن شکلات حساس است و ممکن است با خوردن شکلات جوش بزنند و هم چنین با خوردن گوشت خوک نیز ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد .

* بسیاری از افراد از دیدن صورتشان با جوش های بسیار عصبانی می شوند؛ این احساس و بر هم خوردن آرامش باعث می شود که جوش های صورتتان بیشتر شود .

* توصیه می شود با وجود جوش های زیاد باز هم آرامش خود را حفظ کنید و اصلا به این موضوع فکر نکنید .

* مدام در پی پزشکان و متخصصان پوست نباشید ، زیرا محلول های و داروهای متفاوت بر پوست شما تاثیر منفی خواهند گذاشت و از مداوا شدن پوست شما جلوگیری می کنند .

* همان طور که گفته شد ممکن است بسیاری از این جوش های مقطعی باشد و نیازی به مداوای نباشد ولی شما با استفاده از محلول های شیمیایی پوست تان را تحریک می کنید .

* هنگامی که به یک متخصص پوست مراجعه می کنید ، برای شما محلول یا داروهایی را تجویز می کنند تا از پیشروی بیشتر جوش ها در سطح پوست شما ممانعت کنند و پوست شما را از محیط باکتری بیرون بیاورند .

* نکته ای که به هنگام استعمال این داروها یادآور می شویم :
باید توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این داروها پوستتان حساس می شود و باید کمتر در معرض نور خورشید قرار بگیرید یا در آرایشگاه ها زیر سشوارهای حرارتی قرار نگیرید .

مهم ترین مساله : اعتماد به نفس خود را حفظ کنید حتی با وجود جوش های بسیار در صورت .