وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلفن های همراه شفا بخش !

تلفن های همراه شفا بخش !
تكنولوژی جدید تلفن همراه نرم افزار جدیدی را برای كنترل و جلوگیری از شیوع بیماری های خطرناك نظیر HIV و آنفولانزای مرغی در دسترس قرار داده است .
نرم افزار مذكور به گونه ای طراحی شده است تا این امكان را در اختیار دست اندركاران امر قرار دهد که با استفاده از گوشی های تلفن همراه خود اطلاعات مختلفی را در خصوص شیوع بیماری ، بیماران و اطلاعات مربوط به داروها ارسال و دریافت كنند.

پروژه مذكور با همكاری شركت تكنولوژی Voxiva و موسسه تجاری اپراتورهای تلفن همراه موسوم به GSMA به مرحله اجرا درآمده است .
در حال حاضر این پروژه با هزینه ای اندک در كشورهای روآندا ، آفریقا و اندونزی به طور آزمایشی در جریان است .
برنامه مذكور با ارسال داده ها از طریق شبكه GPRS كار می كند و در صورتی كه چنین امكانی برقرار نباشد، این برنامه می تواند از طریق كانال پیام رسانی SMS كه عمدتا هم برای پیام های نوشتاری مورد استفاده قرار می گیرد ، عمل کند.
این برنامه با استفاده از زبان java طراحی و برنامه ریزی شده است و بنابراین می تواند با گوشی های مختلف و از طریق اپراتورهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
این امر به آن معنا است پزشكی كه در زمینه مرتبط كار می كند می تواند اطلاعات مربوط به اینكه مثلا چه تعداد از مردم به بیماری مبتلا شده اند، وضعیت بیماران و یا وضعیت كشف داروها ی جدید را به یك پایگاه مركزی اطلاعات ارسال كند و به همان ترتیب نیز اطلاعاتی را در خصوص روش مداوا ، و یا نتایج تست های آزمایشگاهی را دریافت.