وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ارمغان سیگار، زشت ترین لبخندها

ارمغان سیگار، زشت ترین لبخندها
اگر می خواهید دندان های زرد و سیاه داشته باشید سیگار به خواسته شما خیلی سریع جواب می دهد.

اگر می خواهید آدمی عصبی و بداخلاقی شوید سیگار زیاد بکشید.

اگه می خواهید که جزء هزار نفری باشید که روزانه عمرشان را زودتر از موعد به اتمام می رسانند راهی گورستان می شوند، پس تا می توانید سیگار بکشید.تصمیم با خود شماست .
اولین و مهمترین چیزی که از مصرف سیگار رخ می کند وابسته کردن شما به خودش است . اگه می خواهید که به جای جذب دوستان و اطرافیانتان ، آنها را از خود برانید و آنها هیچ علاقه ای به نزدیکی و معاشرت با شما نداشته باشند ، سیگار را انتخاب کنید. چون سیگاریها دهانشان بد بو و تن و لباسشان بوی بد سیگار می دهد .
آیا می دانید که از نظر علمی ثابت شده ، جوانان سیگاری بیشتر در معرض خطر سکته قلبی و مغزی هستند و اغلب اوقات طبق آمار موجود سکته آنان منجر به مرگ میشود ؟
آیا می دانید که دود سیگار برای غیرسیگاریها مضرات بیشتری دارد .
پس اگه دوست دارید که تعداد زیادی از اطرافیانتون به بیماریهای مختلفی مثل آسم و آلرژی وسرطان ریه ….. ومبتلا بشوند ، و شما عامل آن باشید ،پس سیگار بکشید .
اگر فروشنده هستید و می خواهید که مشتریان شما لحظه ای در فروشگاه شما تامل نکنند تا جنس مورد نظرشان را انتخاب کنند ، حتماً فضا ی مغازه تان را به جای بوی عطر و بوی دلپذیر ، از دود سیگار انباشته نمایید.
اگر خانم هستید و باردارو درآرزوی یک طفل سالم می باشید ،چنانچه به جای اکسیژن و هوای پاک ، درمعرض هوای آلوده و به ویژه دود سیگار قراربگیرید و یا سیگار بکشید منتظر عواقب وخیم آن باشید که اهمال در این موضوع یک عمرپشیمانی برایتان به ارمغان می آورد.
اگر سالهای طولانی است که سیگار میکشید و به نظرتان کنار گذاشتن سیگار به سلامت شما کمکی نخواهد کرد، سخت در اشتباهید. در یک مقایسه بین افرادی که سیگار را ۱۱ سال پیش کنار گذاشته بودند و افرادی که اصلا سیگار نکشیده بودند، مشاهده شد که سلامت لثههای آنها کاملا مشابه یکدیگر است و هر دو لثههای تقریبا سالمی دارند.
حتی کم کردن مقدار سیگار هم کمک کننده است. وضعیت لثه کسانی که روزی یک و نیم پاکت سیگار میکشند، ۶ برابر بدتر از کسانی است که هرگز سیگار نکشیدهاند، حال آنکه اگر کسی روزی نیم پاکت سیگار بکشد وضعیت لثههای او ۳ برابر بدتر از لثه غیرسیگاریهاست.
 .دود سیگار حاوی تقریباً چهار هزار ماده شیمیایی خطرناک است که هرکدام روی قسمت های مختلف بدن تاثیرات سوئی می گذارند.
 در حقیقت سیگار اصلی ترین و قابل پیشگیری ترین علت مرگ و میر می باشد.
سرطانهای دهان، زبان، حلق، مری، حنجره، نای، ریه، معده، پانکراس و مثانه ارتباط مستقیم با مصرف سیگار دارند که در این میان سرطان ریه از همه شناخته شده تر و رایج تر است. تصلب شرایین و بدنبال آن سکته های قلبی و مغزی، بیماریهای انسدادی ریه (برونشیت و آمفیزم)، زخم معده و اثنی عشر، بیماریهای عروق محیطی و گانگرن پاها و بالاخره کاهش باروری  از دیگر عوارض شناخته شده سیگار هستند
جالب است بدانید که جیمز اول پادشاه انگلیس در چهارصد سال پیش دود سیگار را برای چشم، بینی، دهان و مغز مضر می دانست و آنقدر از سیگار نفرت داشت که دود سیگار را به دود شعله های قعر جهنم تشبیه می کرد.
بنا به یک ضرب المثل عربی سیگار خیلی خوب است زیرا: اولاً سگ شما را گاز نمی گیرد چون بوی بدی دارید، ثانیاً دزد شب به خانه شما دستبرد نمی زند چون می داند با سرفه های شبانه مکرراً از خواب بیدار می شوید و خواب آرام و راحتی ندارید و ثالثاً از عوارض پیری رنج نخواهید برد چون اصلاً به این سن نمی رسید.