وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه انرژی خود را در محل كار حفظ کنیم؟

چگونه انرژی خود را در محل كار حفظ کنیم؟
آیا در ساعات كاری احساس بی تحركی و خستگی و تنبلی می‌كنید؟ در این مقاله سه راهكار ساده ارائه شده است كه با بكار بستن آنها می‌توان سطح انرژی را در این ساعات بالا نگه داشت.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، اولین راه كار آب درمانی است. اكثر ما زمانی كه در اداره و اتاق كار خود نشسته‌ایم آنقدر در یك اتاق خنك و با سیستم تهویه هوا راحت هستیم كه متوجه تشنگی خود نمی‌شویم.

 
از دست دادن آب بدن می‌تواند در شما احساس خستگی ایجاد كند و فقط زمانی كه در بیرون از ساختمان هستید، اتفاق نمی‌افتد. بنابراین مصرف مقادیر كافی آب در طول روز یك ضرورت است. به این ترتیب توصیه می‌شود كه آب را جایگزین سودا و آب میوه‌های صنعتی و قوطی كنید.
راه كار دوم به مصرف تنقلات و میان وعده‌ها مربوط می‌شود. به جای استفاده از خوردنی‌های ناسالمی مثل چیپس و بیسكوئیت از سیب، موز، لبنیات كم چرب، خیار و حتی هویج استفاده كنید. هم چنین میوه جات خشك شده و غلات سبوس دار گزینه‌های مناسبی برای میان وعده هستند. كشمش، بادام و خشكبار هم تنقلات مقوی و سالمی هستند.
سایت خبری تورنتونت وورك نیوز در ادامه افزود: راه كار سوم پرهیز از خوردن غذای سنگین است. با وجودی كه همه ما دوست داریم، یك وعده ناهار كامل و سنگین بخوریم اما این كار ممكن است بیش از آنچه كه تصور می‌كنیم به ما آسیب برساند.
وعده‌های غذایی حاوی برنج، شما را خسته و خواب‌آلود می‌كنند. اگر در محل كار و خارج از منزل غذا می‌خورید به یك ظرف سالاد و یك ساندویچ اكتفا كنید. هم چنین اگر عادت به نوشیدن قهوه شیرین دارید،‌خوب است بدانید كه این نوشیدنی هم شما را تنبل و كسل و بی‌حوصله می‌كند. بنابراین این چای گیاهی را جایگزین آن كنید.