وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ثبت ركوردی عجیب در فوتبال !

ثبت ركوردی عجیب در فوتبال !
626 گل در یك مسابقه 35 ساعته فوتبال
به گزارش فارس دو تیم آماتوری فوتبال در انگلیس به مدت 35 ساعت به طور پیوسته بازی كردند و 626 گل زدند تا ركورد تازه‌ای در این زمینه رقم بخورد.

دو تیم فوتبال كوتسولد و كامبری كه در لیگ كلیسا‌های انگلیس حضور دارند، در مدت 35 ساعت به انجام بازی پرداختند. در این رقابت تیم كوتسولد 333 گل زد و 293 گل دریافت كرد تا برنده این جدال ماموفق ماراتن شود.

این گزارش حاكی است این دو تیم به منظور جمع‌آوری پول برای ساخت یك مدرسه روستایی به ارزش 35 هزار یورو در هندوستان، مجبور به چنین نبرد طاقت فرسایی شدند. مسئولان دو تیم به منظور تهیه بودجه لازم برای ساخت، قرار گذاشتند تا زمانی كه این رقم از طریق فروش بلیت و جمع آوری كمك توسط مردم خیرخواه تامین نشود ‌به بازی ادامه دهند.

همچنین مقرر شد هر تیم از 18 بازیكن استفاده كند كه هر یك از نفرات حداقل سه ساعت به بازی بپردازد و پس از این زمان، امكان تعویض پیدا كند. علاوه بر این مطابق مقررات مسابقه،‌ وقت استراحت میان هر بخش از بازی 5 دقیقه اعلام شد و بازیكنی كه پس از حداقل سه ساعت بازی از زمین خارج شد، اجازه ترك محل بازی را نداشت و تنها می‌توانست در رختكن استراحت كند.

با توجه به نتیجه ثبت شده در پایان این مسابقه كه در كتاب "ترین‌های جهان " ‌ثبت شد، ‌میانگین هر 3 دقیقه یك گل به ثمر رسیده رقم خورد.